LC 2412 op zijn gat

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • R. den Ridder
    • Sep 2000
    • 1500

LC 2412 op zijn gat

Hoi,

voor het jeugdwerk waar ik rondloop heb ik eindelijk, na vele jaren met zelfbouw te hebben geknutseld een deftig lichtsetje mogen kopen.

2 showtec dimpacks'2 switchers en twee firestormscanners moeten een leuk setje zijn voor jeugdwerk lijkt me.
    Om alles aan te sturen heb ik gekozen voor de behringer 2412, als ik echter flink ga proggen, dus niet zomaar een memory maken, gebeurt het volgende: de tafel werkt gewoon maar stuurt de dmx-kanalen 4 tot en met 7 niet meer uit, alleen een harde reset en erasen van het geheugen krijgt alles weer aan de gang.

Iemand enig idee waar dit van zou kunnen komen?

Groeten,
    Ralph
  • MC Party
    • Sep 2003
    • 481

Ik denk dat je het moet zien als een pentium I waar je een spel als Need for speed II op laat draaien.

Waarschijnlijk zal het geheugen/werkruimte overvol zitten.

Martin
    Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• mc hammer
      • Oct 2003
      • 13

Ik zou zowiezo een mailtje naar behringer sturen met een globale beschrijving van wat je gedaan hebt. Ik heb zelf in juli een lc2412 aangeschaft en daar zaten ook een aantal bugs in.

Momenteel zijn ze bij behringer bezig om een update van de software te maken die je via de midi-poort in de tafel kan laden. Ik heb ze een week of drie geleden aan de lijn gehad en toen was die nog niet af en ik heb ook nog geen idee hoe lang het nog gaat duren, ik hoop voordat de garantie vervalt.....
      Op verzoek van de gebruiker is het profiel niet meer actief.

Comment

• R. den Ridder
        • Sep 2000
        • 1500

owkee, iedereen bedankt, maar ik ben erachter gekomen dat een LC 2412 zich niet laat programmeren als een masterpiece :-)

dus met een pilsje in de hand ben ik eens opnieuw begonnen en ben ik een stuk verder gekomen :-)

Groeten,
        Ralph

Comment

Working...