Nederlandse manual X-citer

Collapse
X
Collapse
+ More Options
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

Nederlandse manual X-citer

Ha die forumers,

Inmiddels is dit wel een beetje een oude topic maar in deze aangepaste versie ben ik wel heel benieuwd of er al ontwikkelingen zijn. Inmiddels maak ik nu al enige maanden tot uiterste tevredenheid gebruik van een Martin X-Citer. Maar het lijkt me toch nog handig er een Nederlandstallige handleiding van te hebben.

Mijn vraag is dus veranderd naar: is deze nu inmiddels beschikbaar?
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.
  • Klaaske
    • Jun 2003
    • 571

Volgens mij is X-Citer afgeleid van exciting en das engels [:P]
    <font size=\"1\">
    Groeten,
    Jaap
    <b>
    -[GSXke :)]-
    </font id=\"size1\"></b>

Comment

• Upgrading your system
      • May 2003
      • 1684

Jaja, je hebt gelijk, zie je nou wel dat mijn nederlands niet goed is, ik weet niet eens wat nederlands is en wat niet, maar de vraag blijft, wie kan mij aan de nederlandse gebruiksaanwijzing helpen??
      Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• lj djcenter
        • Jul 2003
        • 148

Bestaat er wel een nederlandstalige handleiding voor hetgeen een krypton maar Kost zullen ze ook niet teveel kosten maken om deze te vertalen he

greetz tom
        Maak daje mee u klikken en klakken van die truss zijt

Comment

• LJ Gerrit
          • Apr 2002
          • 479

Tot zover ik weet, bestaat er geen Nederlandse handleiding voor een Mac250 Krypton manual.
          Welk gedeelte van de manual gaat het om? Misschien kan ik het e.e.a. toelichten.

Voor de Xciter is ook nog geen Nederlandse handleiding, volgens mij is PUK er mee bezig.
          ------------------------------------------------
          Without colour, there is no perception
          ------------------------------------------------
          MvG

Gerrit Schottert
          Controllux

Comment

• Upgrading your system
            • May 2003
            • 1684

Wanneer kunnen we die verwachten en waaar kan ik hem dan vinden??

Comment

• PUK
              • Jun 2003
              • 18

Dag mensen,

Sorry, maar PUK is er nog niet mee bezig. Ik moet die handleiding namelijk in mijn vrije tijd maken, zie je...

Greets,
              Pascal (PUK) Eraerts

Comment

• Upgrading your system
                • May 2003
                • 1684

nou, das een hele leuke baan hoor

komop verras ons en vertal hem even voor ons ;p

Nee hoor, zonder dolle, enig idee of hij er al is en of ik hem uberhaupt kan verwachten of word er geen vertaling van gemaakt??

in dat geval ga ik maar met de engelse aan de gang maar ik hoopte ergens een nederlandse vandaan te kunnen toveren

dus:als iemand hem weet te vinden of er een heeft: graag houd ik me aanbevolen

Comment

• delighted
                  • Jul 2003
                  • 420

citaat:Geplaatst door Upgrading your system

nou, das een hele leuke baan hoor

komop verras ons en vertal hem even voor ons ;p

Nee hoor, zonder dolle, enig idee of hij er al is en of ik hem uberhaupt kan verwachten of word er geen vertaling van gemaakt??

in dat geval ga ik maar met de engelse aan de gang maar ik hoopte ergens een nederlandse vandaan te kunnen toveren

dus:als iemand hem weet te vinden of er een heeft: graag houd ik me aanbevolen
                  Topic loopt nu al drie dagen. Volgens mij is het sneller om de Engelse te lezen dan om te wachten op de Nederlandse. Zo'n boekwerk is het nou ook weer niet, en als je ergens niet uitkomt zijn er hier genoeg mensen die je willen helpen.

Het is gelijk een goeie oefening. Bijna alle manuals zijn in het Engels, dus dan kan je er vast aan wennen.

Comment

• moderator
                    Moderator
                    • Apr 2001
                    • 5950

Zeg "vriend" ff dimmen ja!
                    Dat je wat vraagt wil niet zeggen dat iedereen direct naar jouw pijpen danst!

~Een Nederlandstalige handleiding zal even op zich laten wachten heb je uit de eerste hand gehoord van de Nederlandse importeur en van PUK, een ontwikkelaar van martin software.

Verder: heb je moeite met het engels uit een manual: sterkte in deze handel!
                    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• lj djcenter
                      • Jul 2003
                      • 148

Kheb al lang gezwegen maar nu ga ik het modje ook gelijk geven. Als je verwacht dat men op een dag tijd geen vertaling kan maken van engels naar nederlands, leer er mee leven of volg engelse les. Want in deze branche is alles in het engels kwa manuals enzo.

Jouw manier van reageren helpt niemand vooruit

greetz tom
                      Maak daje mee u klikken en klakken van die truss zijt

Comment

• Upgrading your system
                        • May 2003
                        • 1684

Beste mensen op dit forum,

Wanneer ik een vraag stel op dit forum en mij gewoon wordt medegedeeld dat er nog geen vertaling van deze manual verkrijgbaar is ben ik heel tevreden en is mijn vraag beantwoord.
                        Ik zit hier om iets te leren en niet om mij de les te laten lezen. ik ben op de hoogte dat er een engelse manual is en begrijp ook wel dat ik die ook kan gaan lezen. Daarvoor heb ik jullie niet nodig, verder wil ik echt niemand tegen de borst stuiten maar ik verwachtte op een profesioneel forum wel een wat proffesioneler antwoord.

nogmaals wanneer ik iemand tegen e borst gestuit heb spijt dat me.

groeten Ron

Wanneer ik er voor ga zitten kom ik ook best wel uit die engelse handleiding maar het is altijd gemakkelijk als er een Nederlandse voor handen is.

Comment

• Wietse
                          • Sep 2003
                          • 149

een diepe zucht
                          maarja - 't is engels
                          mss kan je ze zelf vertalen als je ze gelezen hebt dan kan ik die vertaling gebruiken

Comment

• Upgrading your system
                            • May 2003
                            • 1684

hahahahahah

Comment

• Barthez
                              • Dec 2003
                              • 256

citaataarom vraag ik om een Nederlandse Duhhh...
                              Doe me een lol en reageer alleen als je iets boeiends hebt mee te delen. en ga me niet de les lezen over het feit dat die manual Engels is.. dat begrijp ik zelf ook wel.
                              als je dat zelf al begrijpt, en ik snap wel dat je liever de nederlandse vertaling hebt, maar zelf alle menu's op dat ding zijn g*v*d* in het engels, en waarschijnlijk de taal die je dmx controller uitslaat ook! Wat wil je dan nog met een manual in NL [?] 'Heen en weer blijven vertalen'? "hey, de NL manual zegt dit, ff in het woordenboek opzoeken wat mn mac dan nu moet aangeven..."

volgens mij blijf je dan zoeken...
                              Goed plan! ...doen we niet!

Comment

Working...