Ik snap je even niet hoor? Je wilt geen switchpacks gebruiken omdat er dan weer verleng moet worden, en er kabel door de truss gaat e.d.?? Gebruik je draadloze DMX dan? Mijns inziens is dat ook nog altijd een koordje, en moet je dan voor je derby's ook nog steeds stroom hebben: resultaat: 2 kabels door de truss... Met een switchpack gaat er 1x dmx en 1x stroom naar boven (DAP heeft hiervoor standaard een 'multi' met dmx/stroom!) en hoeft er alleen nog maar stroom door de truss heen, een goeie kabel minder dus. Dus leg uit wat je nu precies hoopt te bereiken? Want als het alleen om het regelen van de snelheid van een flower gaat, dan zou ik dat geld lekker in m'n zak houden!
dmx derby
Collapse
X
-
-
ehhh... das 1 goeie
nou ik moet inderdaad zeggen dat ik daar even niet goed over nagedacht heb
is inderdaad toch een oplossing
alleen zou ik het wel een mooiere oplossing vinden als ik een echte dmx derby zou vinden
dit omdat je dan net ff meer controlle over zon lamp hebt (snelheid lijkt me wel handig/nuttig om te regelen)
maargoed zoals hierboven te lezen is zijn die dingen bijna niet te krijgen dus zal ik niet verder zeuren en inderdaad een switchpackje gebruiken.
bedankt voor alle reacties!Comment
-
Zoek in ieder geval die DAP kabel even op: kost weinig, is prima en voldoet voor zo'n switchpack echt enorm goed aangezien je maar 1 kabel hoeft te leggen.Comment
-
citaat:Geplaatst door ronny
citaatie heb ik ooit wel gezien in een catalogus van Highlite.. misschien even Highlite mailen?
Ik vraag me trouwens ook af wat je dan met die dmx wilt besturen in dat aparaat, aangezien het geen gobo's bevat of iets dergelijks.
mvg
ronnyComment
-
Comment
-
Heb er een gevonden bij Chauvet
Comment
Comment