Showdesign pakketten?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Thomaz
    • Feb 2004
    • 61

Ik heb op de vakbeurs theatertechniek in den Haag GMA3D gebruikt voor een volledig plaatje, inclusief bewegende doeken en zo. Ik vind dat het eindresultaat voor een "live" rendering zeker niet slecht is. Toegegeven, onze 3D omgeving was gemaakt door Spectrosoft zelf, en als ik het zelf had moeten doen zou het zeker niet zo goed geweest zijn.

Het draaien van de heads kan ook in GMA3D, met als grote voordeel dat, als het gekoppeld is aan een GMA tafel, dit ook door de tafel uitgevoerd wordt.

Thomaz
    \"Be strict when sending and tolerant when receiving.\"
    RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9

Comment

• Jasper-Lichtbron
      • Jun 2001
      • 2155

Maar nu weet ik nog steeds niet HOE je die dingen naar 1 punt kan focussen!?!

Comment

• LJ Gerrit
        • Apr 2002
        • 479

citaat:Geplaatst door (iCe)

Maar nu weet ik nog steeds niet HOE je die dingen naar 1 punt kan focussen!?!
        De gewenste spots selecteren, vervolgens met de cursor op de gewenst positie klikken en hopla. Een kind kan de was doen
        ------------------------------------------------
        Without colour, there is no perception
        MvG

Gerrit Schottert
        Controllux

Comment

• elmer
          • Jul 2003
          • 139

goedenavond,

Voor een goed design pakket moet je eens even kijken naar het pakket Pytha, dit is een zeer goed pakket en zelf vindt ik het nog beter dan Wysiwyg (van wat ik van gezien heb dan (en dat was door de jongens van TenFeet). voor screenshots moet je vooral even gaan kijken bij cad-spanke.de of bij pytha.de .

Het is een aanrader!

Groeten Elmer

Comment

• marcelb
            • Jan 2004
            • 17

kijk eens bij sunlite

Comment

• Jasper-Lichtbron
              • Jun 2001
              • 2155

Zal zeker eens gaan kijken. En Gerrit; bedankt maar dat zal zeker in MSD zo zijn? Wil de MA manier graag even horen als dat kan

Comment

• LJ Gerrit
                • Apr 2002
                • 479

citaat:Geplaatst door (iCe)

Zal zeker eens gaan kijken. En Gerrit; bedankt maar dat zal zeker in MSD zo zijn? Wil de MA manier graag even horen als dat kan
                Zolang er nog geen interne link (driver) is voor MA zal ik je niet kunnen vertellen hoe je ze selecteert met de tafel.
                Kan me voorstellen dat MA snel volgt omdat o.a. Martin, WholeHog, Avolites wel over een driver beschikken. Deze drivers zijn overigens kostenloos te downloaden van www.lighthouse.nl
                Without colour, there is no perception
                MvG

Gerrit Schottert
                Controllux

Comment

Working...