Showtec - Highlite Par lampen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rudy Vorstenbosch
    • Jun 2001
    • 1429

Showtec - Highlite Par lampen

Beste Forum collegae,

Iemand al enige ervaring met het de "eigen" merk lijn van highlite's Par lampen?

Ze hebben ze zowel voor de Par 56 als voor de Par 64's in alle mogelijke uitvoeringen, evenals 500W versies voor Par 56.....

[?][?][?][?][?][?][?][?]

Graag reacties....
  • Rock On
    • Jan 2004
    • 250

Helemaal niets mis mee, wij gebruiken er x-honderd (PAR56) en dat gaat prima, die hebben hun geld echt wel opgebracht.
    Wel ff op leten bij het bestellen dat je dezelfde cans hebt, er willen nog wel eens andere gaten in de kap zitten, en dat ziet natuurljk niet uit!

Veel plezier ermee
    "I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem."

Comment

• Rudy Vorstenbosch
      • Jun 2001
      • 1429

Hey Rock On,

Begrijpend lezen is een kunst....

PAR Lampen!!!!!
      Geen Par Armarturen.................

Comment

• Rock On
        • Jan 2004
        • 250

oeps, scuses. Zal in het vervolg beter mijn best doen. t' was nog vroeg hè...
        "I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem."

Comment

• BENjpt
          • May 2002
          • 381

Geen ervaring, maar wel op andere fora genoeg gehoord als het gaat om levensduur.. slechter als GE.
          Ik betwijfel of je met die parlampen ook kan voetballen (zoals met GE)[8D]
          Love, Life and Lighting. The 3 most important things in life!

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5950

Van horen zeggen lijkt mij het beste argument om GEEN reactie te plaatsen!

Van showtech 500w MFL lampen voorbij zien komen, dat was wel een verrassing. of ze 2000 branduren halen is op dit moment nog niet te zegggen, zo lang gaan ze nog niet mee
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• ljlarzzzie
              • Aug 2003
              • 92

Ik vind de MFL van showtec wat minder dan de MFL van GE wat betreft de bundel en levensduur is aanzienlijk minder... maaaaaaaaar je kan er net als met de GE best mee voetballen mits je ze lang genoeg laat afkoelen... (als ze uit staan na un tijdje branden, en je er dan mee gaat slepen, begeven ze het snel)...
              Voor vast gebruik zijn ze prima, maar ga je der veel mee slepen, zou ik toch kiezen voor GE...

Comment

Working...