Martin Acrobat ervaring

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Controller
    • Apr 2002
    • 745

Martin Acrobat ervaring

Wat is je ervaring/ mening over de Martin Acrobat?

• djdarno
    • Dec 2002
    • 75

leuk spotje, keb er zelf 2, nog nooit problemen mee gehad.

Comment

• Drive inn tnt
      • Sep 2003
      • 1082

Werkt goed
      Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• djbirdie
        • Oct 2002
        • 509

Zeker een leuk effect, handig is ook dat ie als stand-alone kan draaien maar ook op DMX. Leuk apparaat voor de niet al te grote klussen zoals bruiloftjes enzo.
        grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• DJRenz
          • Dec 2000
          • 99

Is een leuk effect, naar mijn mening kan je beter alleen dmx aansturen aangezien het
          ik geloof 90 secende duurt als je hem stand-alone gebruikt omdat hij dan steeds gaat resetten. Of heeft iemand hier een oplossing voor?? Maar idd zeer geschikt voor bruiloften enz.
          Bemin met mate, want liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken

Comment

• djdarno
            • Dec 2002
            • 75

citaat:naar mijn mening kan je beter alleen dmx aansturen aangezien het
            ik geloof 90 secende duurt als je hem stand-alone gebruikt omdat hij dan steeds gaat resetten
            na 90 seconde resetten[?][?] hoort hij niet te doen [:0]. Alleen 220V aanbieden en gaat automatisch stand alone draaien . geen dipswitch instellingen nodig.. wel ff dipje 12 aanzetten dit bevorderd de levensduur van de lamp [8D]

Comment

• - -Niels- -
              • Aug 2003
              • 253

***tip: controller, je moet eff op de martin site 't demo-filmpje downloaden/bekijken...***

Comment

• Controller
                • Apr 2002
                • 745

citaat:Geplaatst door djdarno

citaat:naar mijn mening kan je beter alleen dmx aansturen aangezien het
                ik geloof 90 secende duurt als je hem stand-alone gebruikt omdat hij dan steeds gaat resetten
                na 90 seconde resetten[?][?] hoort hij niet te doen [:0]. Alleen 220V aanbieden en gaat automatisch stand alone draaien . geen dipswitch instellingen nodig.. wel ff dipje 12 aanzetten dit bevorderd de levensduur van de lamp [8D]
                Er wordt nu standaard door Martin een andere lamp bijleverd ook een ELC maar nu met 1000 uur.

Kan alleen nog niet zien wat ze per stuk kosten.

citaat:Geplaatst door - -Niels- -

***tip: controller, je moet eff op de martin site 't demo-filmpje downloaden/bekijken...***
                Dat filmpje heb ik bekeken, wat ik wel nadelig vindt aan sommige filmpjes is dat ze zo'n lage resolutie hebben.

Comment

• emillio
                  • Jan 2004
                  • 54

Draait bij ons al weer een jaartje of 3, ophangen/DMX kabel eraan/stroom erop......werken!

Wel een geinig effekt, lichtopbrengst is niet wereldschokkend maar toen bij de introduktie wel een uniek effekt.

Gaat wel een keer de opvolger de Martin Wizard naast komen te hangen!
                  Meneer, wilt u de Dire Straits draaien? Dan wordt het gezellig

Comment

• -Aart-
                    • Jul 2001
                    • 801

Hebben er twee op DMX (LJ), zijn erg leuke dingen.

Ze vullen de zaal goed met effect en zijn goed te besturen, van warm en rustig tot kil en snel. Gebruik ze zelfs wel eens bij een band als effectje boven het podium.

In combinatie met Martin LightJockey en een bepaalde softwareversie komen wel dimproblemen voor, let daar op.

De lichtopbrengst is goed, voor de 24V/250 W halogeen die er in gaat.

Comment

• maxkoning
                      • May 2012
                      • 1

Hallo

Weet iemand ook hoeveel kanalen deze scan heeft? en wat de kanaalindeling is?
                      Ben van plan hem te kopen

Comment

• Joost van Ens
                        • Jan 2001
                        • 628

Heb er zelf 4. Leuke dingen. Gebruik ze met regelmaat per 2 of per 4.

Gebruiksaanwijzing nodig?

Comment

Working...