Wat is je ervaring/ mening over de Martin Acrobat?
Martin Acrobat ervaring
Collapse
X
-
Labels: None
-
Werkt goedVette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
-
Is een leuk effect, naar mijn mening kan je beter alleen dmx aansturen aangezien het
ik geloof 90 secende duurt als je hem stand-alone gebruikt omdat hij dan steeds gaat resetten. Of heeft iemand hier een oplossing voor?? Maar idd zeer geschikt voor bruiloften enz.Bemin met mate, want liefde maakt meer kapot dan drank goed kan makenComment
-
citaat:naar mijn mening kan je beter alleen dmx aansturen aangezien het
ik geloof 90 secende duurt als je hem stand-alone gebruikt omdat hij dan steeds gaat resetten. geen dipswitch instellingen nodig.. wel ff dipje 12 aanzetten dit bevorderd de levensduur van de lamp
[8D]
Comment
-
Comment
-
citaat:Geplaatst door djdarno
citaat:naar mijn mening kan je beter alleen dmx aansturen aangezien het
ik geloof 90 secende duurt als je hem stand-alone gebruikt omdat hij dan steeds gaat resetten. geen dipswitch instellingen nodig.. wel ff dipje 12 aanzetten dit bevorderd de levensduur van de lamp
[8D]
Kan alleen nog niet zien wat ze per stuk kosten.
citaat:Geplaatst door - -Niels- -
***tip: controller, je moet eff op de martin site 't demo-filmpje downloaden/bekijken...***
Comment
-
Draait bij ons al weer een jaartje of 3, ophangen/DMX kabel eraan/stroom erop......werken!
Wel een geinig effekt, lichtopbrengst is niet wereldschokkend maar toen bij de introduktie wel een uniek effekt.
Gaat wel een keer de opvolger de Martin Wizard naast komen te hangen!Meneer, wilt u de Dire Straits draaien? Dan wordt het gezelligComment
-
Hebben er twee op DMX (LJ), zijn erg leuke dingen.
Ze vullen de zaal goed met effect en zijn goed te besturen, van warm en rustig tot kil en snel. Gebruik ze zelfs wel eens bij een band als effectje boven het podium.
In combinatie met Martin LightJockey en een bepaalde softwareversie komen wel dimproblemen voor, let daar op.
De lichtopbrengst is goed, voor de 24V/250 W halogeen die er in gaat.Comment
-
Heb er zelf 4. Leuke dingen. Gebruik ze met regelmaat per 2 of per 4.
Gebruiksaanwijzing nodig?
Comment
Comment