Mening over documentje gevraagd.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Thomaz
    • Feb 2004
    • 61

Mening over documentje gevraagd.

Ik heb een kleine handleiding geschreven over het gebruik van DMX12, omdat vrienden mij steeds maar dezelfde vragen stellen. Ik wil hier graag jullie mening over. Je kan hem als .pdf vinden ophttp://thomas.nagels.nu/?Profi:Workspace.

Ik dacht dit hier wel te kunnen zetten omdat het een non-profit aangelegenheid is.

Ik wacht op jullie kritische oordeel!

Thomaz
    \"Be strict when sending and tolerant when receiving.\"
    RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9
  • dj_lucv
    • Aug 2001
    • 616

Technisch gezien weet ik niet precies hoe het werkt, al heb ik op http://www.sale.nl wel eens een hele duidelijke visuele uitleg gezien. Over de manier waarop je document is opgebouwd heb ik wel een kleine opmerking:
    Ik vind het persoonlijk niet echt lekker lezen omdat alles wat in de tekst staat zo ongeveer voorzien is van een waarschuwingsblok. Mijn inziens zijn de waarschuwingen nuttiger als je deze alleen in echte gevaarlijke situaties plaatst. Als dingen niet volgens de standaard zijn maak je hier melding van in de tekst, maar daarvoor hoeft de tekst niet geheel rood gekleurd te zijn. Verder ben ik niet echt gecharmeerd van het lettertype maar dat is helemaal een kwestie van smaak.

just my 2 cents

Comment

• Thomaz
      • Feb 2004
      • 61

Tsja,

die waarschuwingsblokken staan erbij omdat ik het met die dingen al wel grondig heb weten fout gaan (vorige week is bijna een show uitgesteld omdat iemand de dimmers niet aan de praat kreeg. Hij had de + en - van de DMX moeten wisselen...)

In elk geval bedankt voor de opmerking, het is dan ook nog "under construction"... waarschijnlijk pas ik het wel aan.

TOEVOEGING: Ik heb het intussen al aangepast. Het leest op een computerscherm inderdaad niet makkelijk (het was eigenlijk bedoeld als papieren versie). Dat zou nu beter moeten zijn.

Thomaz
      \"Be strict when sending and tolerant when receiving.\"
      RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9

Comment

Working...