RGB / CMY --> LEE?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DidierB
    • May 2003
    • 337

RGB / CMY --> LEE?

Gegroet!

Vooreerst even zeggen dat ik helemaal niets van licht weet en dat ik me op voorhand verontschuldig voor eventuele domme vragen of andere stommiteiten.

Bon, dit uit de weg zijnde, hier dus mijn vraag:

Bestaat er een tabel om een RGB of CMY waarde (bv 145/108/224) om te zetten naar een LEE-nummer? En zo ja, waar vind ik dit?

Alvast bedankt!

Mvg,

Beghin Didier
  • Wous
    • Apr 2003
    • 26

Op de site van Lee is veel informatie te vinden.
    LEE Filters manufacturer lighting gels, cine filters and camera filter systems. Resources to help photographers and cinematographers create your vision.

m.v.g. Heran
    Luchtankers i.p.v. Motortakels

Comment

• DidierB
      • May 2003
      • 337

Ja maar niet wat ik zocht... iemand anders?

Mvg,

Beghin Didier

Comment

• maarten
        • Jan 2002
        • 268

das erg lastig want die waardes zijn lamp afhankelijk, als je gasontlading heb of halogeen maakt al een heel verschil in die waardes.
        in bepaalde lichttafels zijn die waardes wel mee genomen in de spot defenitie

Comment

• delighted
          • Jul 2003
          • 420

citaat:Geplaatst door maarten

das erg lastig want die waardes zijn lamp afhankelijk, als je gasontlading heb of halogeen maakt al een heel verschil in die waardes.
          in bepaalde lichttafels zijn die waardes wel mee genomen in de spot defenitie
          Kijk anders eens in de default LEE show die Tenfeet (www.tenfeet.net) op z'n site heeft staan voor de hogII

Comment

• techniekmoderator
            • Jul 2002
            • 109

Daar vindt je een xls bestand.
            techniekmoderator fora J&H Licht en Geluid

Comment

• LJ Bert
              • Apr 2003
              • 270

hey ook even op zoek geweest en dankzei techniekmoderator heb ik deze voor rgb al gevonden weet iemand waar ik ze voor cmy kan vinden voor ontladingslampen?
              hehe wat een gedoe

Comment

Working...