Wij hebben op het werk Martin Lightjockey voor zo'n beetje alle doeleinden in gebruik. Omdat de pc laatst ging flippen, wil m'n baas afstappen van lightjockey en een Pearl aanschaffen. Nu zocht hij een klein tafeltje om een lichtshow bij een drive-in te bedienen, maar hij wil geen pearl neerzetten voor zo'n kleine show.
Ik zag in de catalogus van Martin dat er een playback controller is die de cue's en andere data van Lightjockey op kan slaan en op later af kan spelen.
Ik vroeg mij af of ik met de software alleen de 2510 nog kon updaten als ik geen dmx-kaart meer heb.
Misschien weet 1 van jullie of ik gewoon door kan proggen zonder kaart en alle data op de 2510 op kan slaan.
m.v.g. Thomas
Ik zag in de catalogus van Martin dat er een playback controller is die de cue's en andere data van Lightjockey op kan slaan en op later af kan spelen.
Ik vroeg mij af of ik met de software alleen de 2510 nog kon updaten als ik geen dmx-kaart meer heb.
Misschien weet 1 van jullie of ik gewoon door kan proggen zonder kaart en alle data op de 2510 op kan slaan.
m.v.g. Thomas
Comment