fogger

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj_xtreme
    • Apr 2004
    • 4

fogger

kan het zijn dat de vloer en de muren plakkerig zullen komen bij genruik van een fogger (ik gebruik liquid van jb.En als het zo zou zijn kan dit dan schade toebrengen op mijn installatie zoja hoe moet ik die dan kuisen zodat hij niet verkrot geraakt.

Ik heb dit gezet bij licht forum omdat ik niet weet waar anders dit te plaatsen
  • Lex
    • Jan 2004
    • 16

het kan soms zijn dat wanneer je de verkeerde vloeistof gebruikt deze niet warm genoeg wordt waardoor je een soort vettte rook krijgt dit slaat dan neer ovberal waar het niet gewenst is dit is te voorkomen door de voorgeschreven vloeistof in combinatie met een kwalitatief goede machine te gebruiken, ook als het verwarmingsblok te lang door blijft spuiten wordt de rook steeds vetter.
    Als het zo is dat je rook vet is kan het zijn dat de machine te lang blijft spuiten terwijl het blok eigenlijk al te ver is afgekoeld probeer daarom altijd kleine hoeveelheden te spuiten.

Comment

• ljlarzzzie
      • Aug 2003
      • 92

Erg vet wordt het normaal gesproken niet (jb liquid met jb machine/showtec machine moet goed gaan) Maar heb je een goede duurdere machine, gebruik dan ook goede vloeistof.
      Het enige waar het echt vet wordt is bij het gebruik van een oilmachine (swefog bijv.). Dit is een soort vettige heeele dunne olie, waar je meestal het een en ander een beetje vet van wordt, maar hier heb je weinig last van (apparatuur gaat niet kapot).
      Verder regelmatig je lampen als scans en effecten even schoonmaken kan nog helpen bij vet worden. Parren e.d. kunnen hier wel tegen, en als je het goed doet komt er niet echt veel rook in de buurt van je DJgear....

Comment

Working...