Avolites lichttafels

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HGL_lightjocky
    • Oct 2008
    • 20

Originally posted by JeroenVDV
    - Dimmer openzetten van fixtures
    - Strobe rate opdraaien
    - Beetje met duration spelen

Hoppa?!
    ja dit snap ik maar dan staat ie als een dimmer gepatcht.

gr danny

Comment

• JustME125
      • Jun 2006
      • 297

Originally posted by HGL_lightjocky
      ja dit snap ik maar dan staat ie als een dimmer gepatcht.

gr danny
      Als fixture werkt dit net zo hoor. Moet alleen dan je functies in je attributes gaan zoeken in plaats van onder een fadertje. Als fixture patchen en alleen selecteren leidt inderdaad niet tot succes.

Veel plezier met uitzoeken.
      Correct me if I'm wrong

Comment

• Lala
        • Sep 2008
        • 370

Originally posted by HGL_lightjocky
        nou zo stom ben ik ok niet hoor. het is me dagenlijks werk dus weet waar ik mee bezig ben.

gr danny
        Schijnbaar toch niet!

Als je de fixtures selecteerd, dan staan onder 'dimmer' en 'iris shutter' de functies van de strobe. En dan is het daar spelen. Heb je wat je wilt zien? Dan is het een kwestie van een memorie maken en dan heb je ze onder je playbackfaders staan.

Comment

• HGL_lightjocky
          • Oct 2008
          • 20

nou het is me allemaal gelukt wat ik tot nu toe wil met me tafel.
          hij is wel wat trager geworden maar dat komt door dat er zoveel in staat.
          en ik hoop dat ik zaterdag een mooie show weg kan zetten.

in ieder geval bedankt voor de antwoorden die ik hier heb gehad en waar ik ok wat aan had.

gr danny

Comment

• Jordy
            • Aug 2008
            • 1

Shape generator updaten pearl 2004.

Hallo,
            Ik heb zelf een Pearl 2004 en ben erg tevreden mee heb alleen een vraag? waar ik het antwoord zelf niet op kan vinden..

Kan ik mijn Shape Generator updaten?

Met vriendelijke groet,

Jordy van Straten

Comment

• Controller
              • Apr 2002
              • 745

Originally posted by Jordy
              Hallo,
              Ik heb zelf een Pearl 2004 en ben erg tevreden mee heb alleen een vraag? waar ik het antwoord zelf niet op kan vinden..

Kan ik mijn Shape Generator updaten?

Met vriendelijke groet,

Jordy van Straten

Ja dat kan. Sterker nog je kan ze zelf ook maken.

Op de AVO discs vindt je de GS.DAT dat is je shape file. Die kan je upgrades in het Service menu. Staat in de manual.

Comment

• martin rs
                • Oct 2003
                • 54

Ik heb hier de tiger staan. het valt mij op dat bij het tappen zodat de tafel op de muziek werkt niet nauwkeurig is.
                iemand wel eens gewerkt met de audio ingang? is deze nauwkeuriger of zijn er nog manieren om de steps van een chase handmatig te bedienen kwa tijd?
                DJ is not a crime

Comment

• moderator
                  Moderator
                  • Apr 2001
                  • 5950

Wat dacht je van de twee encoderwielen gebruiken, links is tijd, rechts is fade
                  Audio in nog niet gebruikt, red me prima met de tapfunctie en de wieltjes.
                  Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• JeroenVDV
                    • Mar 2004
                    • 963

En dan hebben we nog het handmatige "lichttikken". Beter krijg je 't niet!
                    Creating shows beyond Imagination

Comment

• DJ nn
                      • Jun 2006
                      • 489

Tijd lang instellen en op de flash-knop tappen...
                      Werkt prima! (en je kan de fade nog gebruiken als je wil)

grtzz
                      ... the sound of silence...

Comment

• JustME125
                        • Jun 2006
                        • 297

In het ergste geval in het AVO menu chase control enabelen en dan met next en previous je chase doorstappen. Ik ben er geen fan van maar als het moet dan moet het :S

Mzzls
                        Correct me if I'm wrong

Comment

• martin rs
                          • Oct 2003
                          • 54

Ik zou eigelijk probreren om de shutters om en om onder twee pallettes te zetten die ik dan weer boven in onder de bovenste rij faders kan flashen. echter nog niet de tijd gehad om te testen of het uberhaupt wel kan.
                          DJ is not a crime

Comment

• JustME125
                            • Jun 2006
                            • 297

Dit kan ja maar of je dat moet willen is een tweede. Het kost je twee pallettes die je normaal gesproken niet nodig hebt. Als je het zo wil doen adviseer ik je sterk om de dimmers in plaats van de shutter te proggen. Een mooi looplicht maak je immer met je dimmer en niet met je shutter. Je moet overigens een derde pallet erbij proggen dan met alle dimmer open ander krijg je nooit alle koppen aan. Tis absoluut niet ideaal in ieder geval. Gewoon manual chase steppen werkt echt het beste. Je chase zit dan netjes onder een fader (dus je kunt hem makkelijk uitzetten) en je hebt maar één vinger aan één knop dus das ook wel makkelijk.

Mzzls
                            Correct me if I'm wrong

Comment

• PeterZwart
                              • Jan 2008
                              • 402

En avolites is verstandig geworden...

Vanaf de Titan software kun je ook je preset handle's gebruiken als playback fader. Zo te zien komen er nu dus 80 playbackfaders (aldus het avolites filmpje)

De shows voor de diamond 4 & de expert worden beide compatible.

De titan remote draait op een ipod touch of de iphone.
                              Deze is geschikt voor zowel alle expert als alle diamond versie's.

En jahoor ze geven ook al wat prijs over een nieuwe matrix mode, deze is voor zowel de pearl expert als de diamond.

Oftewel, het lijkt erop dat ie langzamerhand met de markt mee begint te komen wat betreft functies.
                              Groeten fan 'n gek ut Fryslan

Comment

• DJ nn
                                • Jun 2006
                                • 489

Originally posted by PeterZwart
                                En avolites is verstandig geworden...

Vanaf de Titan software kun je ook je preset handle's gebruiken als playback fader. Zo te zien komen er nu dus 80 playbackfaders (aldus het avolites filmpje)
                                ...
                                Heb je misschien een link naar dat filmpje ? klinkt leuk...
                                Of gewoon meer info? (bvb: als je aan de roller draait, verranderen die handle-playback's dan ook mee ?)

grtzz DJ nn
                                ... the sound of silence...

Comment

Working...