Avolites lichttafels
Collapse
X
-
-
Veel plezier met uitzoeken.Correct me if I'm wrongComment
-
Als je de fixtures selecteerd, dan staan onder 'dimmer' en 'iris shutter' de functies van de strobe. En dan is het daar spelen. Heb je wat je wilt zien? Dan is het een kwestie van een memorie maken en dan heb je ze onder je playbackfaders staan.Comment
-
nou het is me allemaal gelukt wat ik tot nu toe wil met me tafel.
hij is wel wat trager geworden maar dat komt door dat er zoveel in staat.
en ik hoop dat ik zaterdag een mooie show weg kan zetten.
in ieder geval bedankt voor de antwoorden die ik hier heb gehad en waar ik ok wat aan had.
gr dannyComment
-
Ja dat kan. Sterker nog je kan ze zelf ook maken.
Op de AVO discs vindt je de GS.DAT dat is je shape file. Die kan je upgrades in het Service menu. Staat in de manual.Comment
-
Ik heb hier de tiger staan. het valt mij op dat bij het tappen zodat de tafel op de muziek werkt niet nauwkeurig is.
iemand wel eens gewerkt met de audio ingang? is deze nauwkeuriger of zijn er nog manieren om de steps van een chase handmatig te bedienen kwa tijd?DJ is not a crimeComment
-
Dit kan ja maar of je dat moet willen is een tweede. Het kost je twee pallettes die je normaal gesproken niet nodig hebt. Als je het zo wil doen adviseer ik je sterk om de dimmers in plaats van de shutter te proggen. Een mooi looplicht maak je immer met je dimmer en niet met je shutter. Je moet overigens een derde pallet erbij proggen dan met alle dimmer open ander krijg je nooit alle koppen aan. Tis absoluut niet ideaal in ieder geval. Gewoon manual chase steppen werkt echt het beste. Je chase zit dan netjes onder een fader (dus je kunt hem makkelijk uitzetten) en je hebt maar één vinger aan één knop dus das ook wel makkelijk.
MzzlsCorrect me if I'm wrongComment
-
En avolites is verstandig geworden...
Vanaf de Titan software kun je ook je preset handle's gebruiken als playback fader. Zo te zien komen er nu dus 80 playbackfaders (aldus het avolites filmpje)
De shows voor de diamond 4 & de expert worden beide compatible.
De titan remote draait op een ipod touch of de iphone.
Deze is geschikt voor zowel alle expert als alle diamond versie's.
En jahoor ze geven ook al wat prijs over een nieuwe matrix mode, deze is voor zowel de pearl expert als de diamond.
Oftewel, het lijkt erop dat ie langzamerhand met de markt mee begint te komen wat betreft functies.Groeten fan 'n gek ut FryslanComment
-
Of gewoon meer info? (bvb: als je aan de roller draait, verranderen die handle-playback's dan ook mee ?)
grtzz DJ nn... the sound of silence...Comment
Comment