Avolites lichttafels

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SpaceyDeeJ
    • Sep 2001
    • 876

Mmm, en dan te bedenken dat ik als huidige pearl leek de tafel 3 keer heb laten crashen op de Plasa in twee dagen tijd [B)][B)][B)]
    cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• delighted
      • Jul 2003
      • 420

citaat:Geplaatst door SpaceyDeeJ

Mmm, en dan te bedenken dat ik als huidige pearl leek de tafel 3 keer heb laten crashen op de Plasa in twee dagen tijd [B)][B)][B)]
      Dat is me niet alleen met de Pearl gelukt

Comment

• SpaceyDeeJ
        • Sep 2001
        • 876

Was zelfs zo sterk, dat er op Maandag een programmeur naast de Hog3 stond met een fles Wodka en deze in de tafel zou laten leeglopen indien iemand het voor elkaar kreeg om een Hog3 te laten crashen....

De tafel was op dinsdag middag nog steeds werkend []
        cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• Kintusch
          • Aug 2004
          • 5

Mja, dat je niet zomaar alles moet geloven wat een verkoper zegt, daar ben ik mij van bewust...
          Maar in dit geval heb ik er toch vrij veel vertrouwen in. Ik denk trouwens in het algemeen dat wanneer je met een nieuwe tafel aan de slag gaat men nog al snel denkt een 'bug' gevonden te hebben. Meestal ligt het gewoon aan het feit dat die bepaalde funktie nu eenmaal anders werk natuurlijk.

Hoe het juist zit met die verschillende versies ontgaat me even. Maar ik dacht dat het allemaal vrij compatibel was...
          Meer info op: http://www.avolitesdownload.com/Pearl2004.stm

Groeten

Comment

• Jasper-Lichtbron
            • Jun 2001
            • 2155

Daar staat wel een lijstje van de 2004/2000 verschillen in software, maar een exacte beschrijving van de hardwarematige verschillen bestaat niet lijkt het wel. Opzich ook niet zo gek, omdat er volgens mij helemaal niet zoveel veranderd is; en waarom zou je dat vertellen als je ook een nieuwe console kunt verkopen onder de noemer "nu nog veel beter!" met het daarbij behorende prijskaartje..

Comment

• axs
              Moderator
              • Jun 2002
              • 2687

citaat:Geplaatst door (iCe)

Daar staat wel een lijstje van de 2004/2000 verschillen in software, maar een exacte beschrijving van de hardwarematige verschillen bestaat niet lijkt het wel.
              Zitten toch best wat hardware verschillen tussen. Nieuw boris-motherboard en meer geheugen, ook de VDU is verandert.
              Zitten nog wat verschillen in, hier onlangs beide tafels (2k en 2k4)eens naast elkaar open gelegd.

citaat:
              Opzich ook niet zo gek, omdat er volgens mij helemaal niet zoveel veranderd is; en waarom zou je dat vertellen als je ook een nieuwe console kunt verkopen onder de noemer "nu nog veel beter!" met het daarbij behorende prijskaartje..
              2k is niet meer in productie en dus (in principe) ook niet meer te verkrijgen bij de dealers.
              De prijs is niet verandert hoor... (eindprijs)

citaat:
              En hoe zit het dan met die software? Loopt de 2004 versie enkel op de 2004 Pearl?
              De 2k4 soft loopt ook op de 2k.Maar ik denk dat je motherboard minstens een boris2 moet zijn.
              Daar heb ik echter niet meer info over...

Wel 1 probleem dat ik al heb ondervonden... shows origineel geschreven op 2k, doen het wel op 2k4 soft, enkel bij het editen van memories wil ie wel eens moeilijk doen.

If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• AJB
                • Jul 2003
                • 2289

citaat:Geplaatst door SpaceyDeeJ

Was zelfs zo sterk, dat er op Maandag een programmeur naast de Hog3 stond met een fles Wodka en deze in de tafel zou laten leeglopen indien iemand het voor elkaar kreeg om een Hog3 te laten crashen....
                Typisch een geval van een verhaal dat sterker is dan de wodka zelf... a) stond er geen programmeur maar een betatester b) kon je de wodka winnen (krijgen) als je de tafel kon laten crashen...

Een volwassen man met een goede baan gaat natuurlijk geen fles gedestilleerde drank in een lichtcomputer van 20 mille gieten, tenmidden van de complete productdoelgroep... Zou stom zijn, zeker midden op een internationale beurs...

Beetje werken aan de engelse taal chef
                If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                ------------------------------------------------
                Arvid Buit
                Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• mennobroere
                  • Apr 2003
                  • 89

t.jAh Raar probleem:

ALs ik 4x Movitec wl-250 Patch op onze pearl 1000 vanaf de orginele flopjes (Disk 6 Die je kan downloaden van de Avolites site, en ik start de Shape generator doet hij precies wat ik wil.

Nu maak ik een flopje met alleen onze meest gebruikte Personality Files, en patch alles precies het zelfde. Nu druk ik op Shape Generator dat doet hij nog. Waarneer ik nu Playback a Shape indruk doet hij Niets. waar kan dit aan liggen.

Als ik alle 2 de Personality Files open via Kladblok op me PC en ze vergelijk zie ik geen Enkel verschil.

Greetz menno

Comment

• kokkie
                    • Nov 2003
                    • 1166

Als je de fixtures van de floppy gewoon patched en daarna haal je de floppy eruit en doe je nog een fixture in patch menu, dan zal je zien dat hij de shape files opent. Daarna gewoon uit patch menu en beginnen met programmeren.
                    Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• mennobroere
                      • Apr 2003
                      • 89

Hey Kokkie

Bedankt, heb ook gezien dat als je die Shape files op je nieuwe flop erbij zet dat dit ook werk.

Greetz menno

Comment

• NiTRO
                        • Sep 2002
                        • 677

Iemand toevallig ervaring met de Diamond II? Software is 4 jaartjes oud, wat zijn de voor en nadelen
                        van deze tafel en is hij een beetje crash free?

grtz
                        ERC

Comment

• ikkke
                          • Oct 2004
                          • 2

Ja geen probleem ff de shape generator door spitten !
                          Color plip/run/rainbow . Parameters ff instellen en gaan met die banaan !

Comment

• Lazy
                            • Sep 2003
                            • 294

Heeft er iemand de fixture files op zijn pc staan van Clay paky??

De website is wegens een virus offline en ik moet straks met een Pearl 2004 op pad....

alvast bedankt!!

Comment

• Peter Vanhove
                              • Jun 2002
                              • 347

citaat: Heeft er iemand de fixture files op zijn pc staan van Clay paky??
                              Ik heb ze, waar stuur ik ze naartoe?
                              Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
                              Import BeLux : HEIL SOUND - LOGIC SYSTEMS

Comment

• PowerSound
                                • Nov 2001
                                • 1892

citaat:Geplaatst door LND

Heb ondertussen gevonden...

Je moet het attribuut gobo-rotation eerst als 'fading' instelling in de user-settings...

Toch bedankt,
                                Leander
                                Kan er iemand mij uitleggen hoe je van MODE kunt veranderen bij het recorden van een memory, en als je ZONDER VDU, ook de user setting van een fixture kunt wijzigen ?

Ik heb nog een rollacue pearl waar geen VDU kan worden aangesloten. Er draait wel de 2000 software op.
                                PSL Bvba powered by
                                L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
                                Yahama LS9-32 / MC7L-48
                                Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
                                Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

Working...