Avolites lichttafels

Collapse
X
Collapse
+ More Options
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Svartrose
    • Apr 2008
    • 229

Daar was ik al bang voor... Gekke pearl tafels....

Comment

• Big Bang
      • Apr 2008
      • 652

-nieuwsgierigheid- Hoe zit het tot nu toe met de bugs en betrouwbaarheid bij de tafels met titan software?
      It's time to play the music, It's time to light the lights ...

Comment

• mhsounds
        • Sep 2009
        • 933

Heb een tiger touch draaien zonder problemen, 1 versie (dacht 3.1) gaf af en toe wat gezeik las ik op het avo forum.

Momenteel draait hij op Titan V4 en dat werkt heerlijk, ook de sketch toevoeging bevalt mij zeer goed.

Als je wat specifiekere vragen hebt, brand los!
        Freelance Light and Video |
        Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• Big Bang
          • Apr 2008
          • 652

Originally posted by mhsounds
          Als je wat specifiekere vragen hebt, brand los!
          Nee hoor, niet bijzonder. Ik denk dat avo een goede zet heeft gedaan met de titan software, de oude pearls zijn imo verouderd qua werkwijze.
          It's time to play the music, It's time to light the lights ...

Comment

• mhsounds
            • Sep 2009
            • 933

Originally posted by Big Bang
            Nee hoor, niet bijzonder. Ik denk dat avo een goede zet heeft gedaan met de titan software, de oude pearls zijn imo verouderd qua werkwijze.
            Zekers, waar ik heel rap tikte op een 2010 omdat hij bij mij in de club staat gaat dat nu op een titan.
            Maar op die 2010 heb ik weer wat meer tijd nodig kom ik hem tegen...
            Freelance Light and Video |
            Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• Danny Middelburg
              • May 2007
              • 17

Problemen met chase Control op Pearl Expert Titan v4.0 incl. Touch Wing

Beste Forumgenoten,

Wij zijn sinds kort bezitter van een Pearl Expert,
              Hele leuke tafel met meer opties als de vorige versies,
              Alleen kwam ik iets tegen waar ik wel verandering in zou zien, misschien kunnen jullie mij hierbij helpen...

Als ik in Titan een chase maak (ook een Cuelist) dan kan ik uiteraard de chase gewoon stoppen, maar als ik hem handmatig wil doortikken, werkt dit niet lekker...Er zit veel latesy in en als ik stop met drukken, maak hij nog een stap extra...
              Dit is uitermate hinderlijk, vooral omdat je graag snel wil kunnen ingrijpen.
              Maar nu komt het grappige...
              Als ik hem reboot in de oude software, dan werkt hij wel goed....
              Is dit een Bug in de Titan 4.0 of doe ik iets verkeerd?

Groeten,

Danny
              Mag het donker uit?

Comment

• Lala
                • Sep 2008
                • 370

Combineer je chase automatisch laten lopen, en handmatig door elkaar? Heb je al eens geprobeerd als je hem alleen handmatig doortikt? Dus dat je ook in je opties dat hebt ingesteld?

Comment

• Danny Middelburg
                  • May 2007
                  • 17

Ik heb dit allemaal al geprobeerd...met diverse instellingen bezig geweest maar dit baat helaas niet...

ik vind het een beetje vreemd....

Heb je nog andere oplossingen toevallig?
                  Mag het donker uit?

Comment

• Lala
                    • Sep 2008
                    • 370

Niet zo 1-2-3... Stel jouw vraag anders even op het Avo forum?

Comment

• Danny Middelburg
                      • May 2007
                      • 17

Is goed! ga ik doen... in ieder geval bedankt voor je hulp!
                      Mag het donker uit?

Comment

• stephan12345
                        • Aug 2008
                        • 99

Kan iemand me kort & krachtig vertellen hoe ik het makkelijkst een Avolites pearl kan leren, dan wel de tiger als 2010 etc. model.

Ik weet dat ik hem het makkelijk leer door hem uit het magazijn te pakken en te beginnen. Maar waar begin je? en wat zijn de basis dingen waar je je mee bezig moet houden?
                        Ik wil namelijk begin juli een evenement met die tafel draaien, en als ik hem met koninginnen dag/nacht onder de knie heb, althans de basis hem dan al gebruiken.

Stephan

Comment

• Lala
                          • Sep 2008
                          • 370

Volg de stappen van de handleiding. Er zit toch een aardige logica in

En als je nu begint, dan moet je tegen die tijd die tafel toch wel kennen.

Comment

• Drumvogel
                            • Nov 2004
                            • 175

Maak een plan van aanpak. Schrijf globaal de stappen die belangrijk voor je zijn. Wat wil ik? Wat moet ik daarvoor doen? Wat heb ik daarvoor nodig?
                            Stap 1: ik wil een apparaat kunnen bedienen.
                            Stap 2: vraag een kenner je het apparaat. uit te leggen. En lees de handleiding.
                            Stap 3: iemand met kennis van het apparaat. De handleiding.

Comment

• stephan12345
                              • Aug 2008
                              • 99

oke, ja mijn doel is om er later live dingen mee te doen, het zal voornamelijk om bewegend licht gaan en een aantal 4 bar's.

Comment

• Lala
                                • Sep 2008
                                • 370

Tja, begin met de patch, maak pallettes, maak memories en maak shapes en maak chases.

Dit was het wel zo`n beetje. En tegen de tijd dat je dat kunt, dan ben je op het einde van de handleiding.

Comment

Working...