Nee maar op deze manier kan het wel. Want schakelen doet die al. Nu alleen het lampje nog.
Aansluiting rookmachine op scanmaster 2
Collapse
X
-
Een scanmaster is toch zoveel als een lichtsturing? Mag ik dan vragen welk lampje je graag wilt zien branden?Comment
-
citaat:Geplaatst door The Chair
Ja dan heb ik gewoon 2 pinnentjes over die ik niet gebruik. Dus dat maakt niet uit. En met 3 polig kan je wel zeker een terugmelding krijgen. Je hebt een + en een - en een signaalComment
-
1. Weet je heel cker dat het kan (geen ervaring met rookmachine en Scanmaster [:I])
2. Waarom lang knutselen aan je rookmachine + controller en je krijgt het niet voor elkaar, als een extra draadje leggen en een paar contactjes solderen al voldoende is? [:0]
No offence! []
Comment
-
citaat:Geplaatst door The Chair
Ja punt 2 is precies wat ik doe. Maar moet weten welk contactje met welk draadje. En natuurlijk kan dat. Want schakelfuntie werkt al.
Zou die display van de Scanmaster dan een seintje moeten geven als de rookmachine "ready to go" is? Lijkt me niet echt standaard bij zo'n Showtec-tafeltje.Comment
-
Heb je weleens een ledje laten branden op een batterij chair?
Nou doe dat dan ook bij je scanmaster. 5 pins aansluiting? dus 10 mogelijkheden!
en uit je afstandsbediening haal je de aansluitingen voor je jack.
Tijd voor een slotje door modje!!!Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).Comment
-
@Chair: je kan elektromonteur zijn wat je wilt, maar je hebt nog steeds dit probleem niet kunnen oplossen. Meteen arrogant doen als mensen je proberen te helpen vind ik dan een beetje ongepast. Verder vind ik de antwoorden helemaal niet dom: van te voren wisten we dus niet dat je elektromonteur was en als iemand iets probeert uit te leggen of te verduidelijken, dan doe je alsof het algemene kennis is, dat beroep van je.
Waarom een slot? Jij zit iedereen die wil helpen af te zeiken, maar zelf geen je nauwelijks nuttige info. En dat voor een elektromonteur die (lijkt mij) alles heel goed zou moeten kunnen uitleggen.Comment
-
EDITED BY LICHTMOD :
Reactie was meer dan ongepast, heb deze dan ook verwijdert.
Hij was het blijkbaar niet eens met de manier van reageren hier, al leek mij dat meer aan hemzelf te liggen.
Daarom ook maar meteen dit topic gelocked.
Hij is ondertussen in het bezit van de schema's en zal daaruit nu dus maar zelf 'wijzer' moeten worden.
Jammer dat het zo moet lopen!Comment
Comment