Wij zijn van plan een nieuwe dimmer aan te kopen, de DX-626 van LITEPUTER, nu is mijn vraag wat zijn de mogelijke uitgangen van dit toestel, ik heb weet van 6 x schuko maar is 2x 10pole multistekker ook mogelijk???
uitgang dimmer
Collapse
X
-
STINO, als ik je een tip mag geven, de behringer LD6230 is een mooie dimmer,
hij is extreem goedkoop, heeft enkele mooie funties, ...
ik heb hem ook niet in bestelling.
hij heeft slechts 1 nadeel, hij heeft geen schuko out, maar gewoon een termial block e je moet zelf nog aansluiten...[CENTER] [/CENTER]Comment
-
citaat:Geplaatst door STINO
is 2x 10pole multistekker ook mogelijk???Comment
-
voor de mensen die graag meer willen weten over de (nieuwe) Behringer dimmer, in de onderstaande link de door de producent opgegeven specificaties.
Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment
-
dit is de allereerste dat ik laaiend enthousiast ben over behringer. Zo gauw er eentje binnen is doen we er officieel verslag van.Comment
-
Die nieuwe showtec multidimmers zijn eigenlijk ook niet erg slecht. We hebben er nu een drietal in gebruik, en ze hebben eigenlijk nog niet moeilijk gedaan. I.c.m. digidim packs voor floortjes en dat soort spul is het best fijn digitaal dimmer; doet goed z'n werk!
De tijd zal leren wat het uiteindelijke oordeel is uiteraard, maar tot nu toe niks te klagen. Neem in ieder geval dimmers met terminal block als uitgang, dan kun je zelf gebruiken wat je het liefste wil, en heb je altijd nog de mogelijkheid om de dimmers over te zetten in een ander rack, of om er andere uitgangen op te monteren.Comment
Comment