ET

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dropsen
    • Jan 2004
    • 375

ET

Die dingen zijn er al heel lang ik weet het,
    maar kan iemand me uitleggen (site, foto, filmpje) wat de Catlight/ET van Showtec voor een apparaatje is? Op het moment in de webshop in de aanbieding... 500 watt voor 40 euro [8D] maja dat zal wel niet zo veel zeggen!

Weet iemand meer dan dat ik weet....

Rob
    Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5950

ET: witte stralen, ze bewegen niet, alleen 4 witte stralen.
    Leuk effect wanneer je setje van 4 van deze ET's naast elkaar hangt, liefst met een chaser sturinkje.

Geeft een soort ACL effect. Is dus statisch, beweegt niet.
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Dropsen
      • Jan 2004
      • 375

drommels, in z'n eentje issie dus niet heel spannend ...
      Ga ik verder kijken ...
      Ik zocht namelijk nog een leuk lichteffectje voor op me kamer (dan was 500 watt miss iets te veel, maar tog)

Ik heb nu aan een decotruss in het midden twee winners en aan 1 zijkant een coulourchanger voor op een spiegelbol. Daar aan de andere kant moet ook nog iets leuks, maar ik ben op zoek naar iets aparts, geen mushroom of minimoontje of iets dergelijks.

Daar tussen die winners hangt trouwens nog een skytec effect van toen ik jonger was. Twee van die bollen met gekleurde lenzen die zelf om hun as draaien en vervolgens ook nog eens om elkaar heen draaien.

Iemand nog een id wat er nog naast kan?

Comment

• driesmees
        • Apr 2003
        • 1076

een par setje?
        [CENTER] [/CENTER]

Comment

• Dropsen
          • Jan 2004
          • 375

ja zat ik ook aan te denken, maar ik denk dat ik dan ten eerste problemen krijg met me ouders, die lampen vragen erg veel stroom. En ten tweede zoek ik iets van een effectje erbij, iets wits het liefst. Parren vallen daar bij mij niet onder. Bovendien ben ik ook geen drive-in!

Comment

• VERVALLEN

Oh wat kan je nu eigenlijk nog bijhangen? Moeilijke vraag aangezien het iets zeer speciaals moet zijn he.
            De double sky beam lijkt me wel iets leuks. 4 stralen die draaien in "alle" richtingen.
            En kleuren mogelijk mbv lee filters

Comment

• Dropsen
              • Jan 2004
              • 375

citaat:Geplaatst door fou_69

Oh wat kan je nu eigenlijk nog bijhangen? Moeilijke vraag aangezien het iets zeer speciaals moet zijn he.
              De double sky beam lijkt me wel iets leuks. 4 stralen die draaien in "alle" richtingen.
              hmzzz klinkt leuk, alleen waar koop ik zo'n dubbele lucht straal ?

Comment

• VERVALLEN

citaat:Geplaatst door Dropsen

citaat:Geplaatst door fou_69

hmzzz klinkt leuk, alleen waar koop ik zo'n dubbele lucht straal ?
                Ik weet niet meer of deze toestellen nog in de maak zijn. Misschien vind je op volgende site uw geschikt en gezocht lichteffect wel. De site is http://www.beglec.com

Ook kan je contact opnemen met de info en service dienst van JB Systems. Hun e-mailadres is commercial.info@beglec.com

Normaalgezien zijn ze steeds in de week wel snel van antwoorden.

Succes verder, en laat ons weten wat je gaat kopen of aangekocht hebt.

Comment

• Dropsen
                  • Jan 2004
                  • 375

Ik denk dat ik um heb gevonden, wellis waar op een of andere buitenlandse site waar ik niks van begrijp, behalve de naam en het plaatje.
                  Maar als ik deze zo zie, is deze dan wel geschikt om aan een truss te hangen, die aan de muur hangt, tegen het plafond aan. Dit is toch een soort van centereffect?

Hij gebruikt wel maar 2x 150 watt en dat is perfect!

Comment

• VERVALLEN

Ik denk dat ik um heb gevonden, wellis waar op een of andere buitenlandse site waar ik niks van begrijp, behalve de naam en het plaatje.
                    Maar als ik deze zo zie, is deze dan wel geschikt om aan een truss te hangen, die aan de muur hangt, tegen het plafond aan. Dit is toch een soort van centereffect?

Hij gebruikt wel maar 2x 150 watt en dat is perfect!

Via een metalen plaatje en een c-clamp is hij perfekt te monteren aan truss hoor. Maar aan de muur of plafond zijn het ook wel mooie effecten. Centereffect?? Ik denk van niet, omdat deze echt de ganse ruimte omvat.

Comment

• Dropsen
                      • Jan 2004
                      • 375

owkeej ik ga eens een meeltje sturen naar die mensen waar ze die gevallen nog verkopen ns kijken wat ze er voor moeten hebben....

@ fou:
                      weet je toevallig of die mensen daar bij dat commercial_info-meeladres nederlands praten??

Comment

• VERVALLEN

owkeej ik ga eens een meeltje sturen naar die mensen waar ze die gevallen nog verkopen ns kijken wat ze er voor moeten hebben....

@ fou:
                        weet je toevallig of die mensen daar bij dat commercial_info-meeladres nederlands praten??

Beste Dropsen,

Mail gerust in het nederlands ja. U gaat een mail terugkrijgen van een zekere Kevin. Uiteraard is de Nederlandse taal geen probleem, omdat het een "Belgische" verdeelzaak is.

Succes ermee en laat weten als je iets weet van hun he.

Groeten,

Fou

Comment

Working...