Effe een lastige:
Mijn Jeebee-sistums (sorry!, geef m'n geld liever uit aan geluid
) lichtsturinkje (LM400) heeft een eigenaardigheidje: kanaal 1 doet het niet. Maaaaar als ik de spanning vanaf de printplaat naar de aansluiting van bv. kanaal 2 stuur, doet 'ie het wel.
Als ik echter de spanning vanaf de print van kanaal 2 naar de aansluiting van kanaal 1 zet doet 'ie dat weer niet.
De multikabels en te T-barren zitten allemaal goed aangesloten, en alle zekeringen en zekeringhouders zijn heel (die heb ik ook al onderling omgewisseld).
Volgens mij kan het in theorie dus niet aan het dimmerapparaatje liggen, maar moet het in de aansluitingen zitten (en die zitten dus goed...).
Kabelbreuk lijkt me onwaarschijnlijk omdat het op allebei de T-barren hetzelfde is.
En de lampen zijn ook gewoon heel.......
Ik word er gek van.... HELP!!
Stefan
Mijn Jeebee-sistums (sorry!, geef m'n geld liever uit aan geluid

Als ik echter de spanning vanaf de print van kanaal 2 naar de aansluiting van kanaal 1 zet doet 'ie dat weer niet.
De multikabels en te T-barren zitten allemaal goed aangesloten, en alle zekeringen en zekeringhouders zijn heel (die heb ik ook al onderling omgewisseld).
Volgens mij kan het in theorie dus niet aan het dimmerapparaatje liggen, maar moet het in de aansluitingen zitten (en die zitten dus goed...).
Kabelbreuk lijkt me onwaarschijnlijk omdat het op allebei de T-barren hetzelfde is.
En de lampen zijn ook gewoon heel.......
Ik word er gek van.... HELP!!
Stefan