HELAAS HEB IK HET WERKSTUK ERAF MOETEN HALEN IVM, WEBSPACE DIE IK ZELF NODIG HAD.... SORRY
DMX (Het protocol werkstuk)
Collapse
X
-
Leuk aardig en handig. Maar waarom het origineel dan verkopen via bol.com? Ik bedoel dit is net brood zonder beleg... Leuke reclame voor broodjes zaak: "GRATIS BROOD" eenmaal binnen kom je erachter dat het beleg nog moet betalen...Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge -
citaat:Geplaatst door DJEM
Leuk aardig en handig. Maar waarom het origineel dan verkopen via bol.com? Ik bedoel dit is net brood zonder beleg... Leuke reclame voor broodjes zaak: "GRATIS BROOD" eenmaal binnen kom je erachter dat het beleg nog moet betalen...Halfzat is....... weggegooit geld!Comment
-
Ik heb de moeite genomen om het hele artikel te lezen.
Kom toch wel paar dingen tegen die mn wenkbrauwen doen fronsen.
1. de beoordeling van een docent op jouw school zegt mij niet zo heel veel, zegt meer over de kennis van die docent
2. Een artikel over DMX en in de bronnen staat niets vermeld over de USITT, de bedenkers, en beheerder van de verschillende dmx protocollen...
3. die spel- en stijlfouten zijn uitermate hinderlijk bij het lezen.
4. Technisch niet altijd juist, voorbeeld het verhaal over mergen...
Erg beknopte historie, geen enkele blik op de toekomst, erg magertjes.
Gefeliciteerd met je cijfer, denk alleen dat je niet kan stellen dat dit een compleet artikel is.
vraag:
*Voor welke opleiding was dit artikel geschreven?
* moest je een minimum aantal pages halen of staan die plaatjes er met een doel in?
Comment
-
Ik volg op dit moment de opleiding energie techniek aan het roc. Inprencipe stellen ze bijna geen eisen aan een werkstuk. Het moet alleen voor de docent duidelijk zijn, dat zie je ook aan de toon van dit werkstuk. De docent die dit werkstuk beoordeeld heeft geeft ons eigenlijk ook alleen maar plc techniek en automatisering. Heeft dus de ballen verstand van licht. Als dat was geweest zou mijn werkstuk er wel degelijk anders eruit hebben gezien.[)]
Halfzat is....... weggegooit geld!Comment
-
citaat:Geplaatst door Jeeroen
Heeft dus de ballen verstand van licht. Als dat was geweest zou mijn werkstuk er wel degelijk anders eruit hebben gezien.[)]
En wat is dan de reden dat je de lezers hier op het forum wil laten delen in informatie?
Je vind kennelijk zelf ook dat het een niet erg optimale prestatie is.
En daarmee sluit ik aan bij de opmerking van Ralph:
Het is weer een illustratie voor de terechte twijfel aan het niveau van (sommige) leraren in ons technisch onderwijs.
Omdat ik toch geen ruk van DMX snap zal ik me daarom ook niet wagen aan jouw - door anderen (en jezelf) als ondermaats gekenschetste - werkstuk.
een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment
-
DMX, weet er eigenlijk geen bal van en begin het steeds beter te berijpen in dit forum.. Had idd de tekst doorgelezen en kwam tot de conclussie dat ik het waarschijnlijk nog meerdere keren onderste boven moest doorlezen om het te begrijpen.
Jammer dat je er niet wat verder in verdiept hebt, ook voor jezelf, jij en velen hadden er wat meer en makkelijker van kunnen leren.
Verders vraag ik me af hoe geintresseerd jij bent in DMX. Als ik ergens in geintresseerd in ben, schrijf ik met passie een mooi en goed lopend verhaal over, zodat elk pas geboorne een DR A. daarin is als die het leest / hoord.
Dit van jou lijkt meer op geplakte stukjes tekst wat dan iets van een samenvatting in telegram stijl oid geworden...
Voor mij (en waarschijnlijk anderen) POSTVAK ---->> PRULLENBAKIk ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jongeComment
-
Hmm.... Sorry, maar ik moet bekennen dat ik nog nooit met passie een werkstuk heb gemaakt[:I] ook al vond ik het onderwerp helemaal te gek. Je kunt ook een werkstuk maken om een voldoende te halen jongens of waren jullie echt altijd van die studie bollen op school[?]
Als ik had geschat dat ik hiervoor een 8 zou krijgen was ik acuut gestopt met verder schrijven[:0]
Dus voor iemand die niks wist van DMX en dit allemaal heeft uitgezocht voor zijn werkstuk... vind ik het zeker een ruime voldoende[^]Comment
-
THX,
En eh pasie bij het schrijven van een werkstuk? Nou d8 het niet. Het was idd alleen maar voor school, en voor die 8 natuurlijk!Waarom ik het wil delen: HIEROM! Nu weet ik precies hoeveel verstand ik er nu van heb, 0,0 dus.... En natuurlijk intereseert dmx me wel, maar alleen tot betrekkeng wat voor mij interesant was, op het moment dat ik dit werkstuk schreef (ongeveer een jaar geleden) kende ik DMX nog maar 6 weken of zo! Nu nog een jaartje naar die kl*te school en dan ga ik full - time in de licht / geluids brance aan de gang, en dan zien ik wel hoe het gaat lopen.....
Halfzat is....... weggegooit geld!Comment
-
THX,
En eh pasie bij het schrijven van een werkstuk? Nou d8 het niet. Het was idd alleen maar voor school, en voor die 8 natuurlijk!Waarom ik het wil delen: HIEROM! Nu weet ik precies hoeveel verstand ik er nu van heb, 0,0 dus.... En natuurlijk intereseert dmx me wel, maar alleen tot betrekkeng wat voor mij interesant was, op het moment dat ik dit werkstuk schreef (ongeveer een jaar geleden) kende ik DMX nog maar 6 weken of zo! Nu nog een jaartje naar die kl*te school en dan ga ik full - time in de licht / geluids brance aan de gang, en dan zien ik wel hoe het gaat lopen.....
Tuurlijk ik zou zeggen suc6!Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jongeComment
-
THX,
Nu nog een jaartje naar die kl*te school en dan ga ik full - time in de licht / geluids brance aan de gang, en dan zien ik wel hoe het gaat lopen.....Comment
Comment