optredens

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Drive inn tnt
    • Sep 2003
    • 1082

citaat: verstuur ik GELIJK een factuur met daarop het totaal verwachte bedrag wat de koste zijn voor het huren + transport etc.
    Ik zou als klant liever gelijk het definitieve bedrag zien ipv een te verwachte bedrag.

Maar goed voor 13 jarige is het "niet zo'n probleem" want het gaat hier toch om kleine bedragen 99,9 van de 100 keer.
    Lijkt me sterk dat we het hier al over grote feesten voor 3, 4, 500 man hebben.

Het is ook wel vervelend als je niet staat ingeschreven want je hebt geen poot om oop te staan[xx(]
    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Ws Soundexpresse
      • Jun 2001
      • 1007

wanbetalers is een ramp op dit moment.... maarja, liever laat mn geld als geen geld, en natuurlijk na 30dagen eerst zelf bellen. als ze dan niet betalen incasso erop.

Kwa teruglopen van boekingen: september is hier altijd vrij rustig moet ik zeggen, nog wel genoeg te doen, maar niet echt gekken huis, dat begind midden oktober weer, en dan tot na de carnaval. dan weer paar weekjes minder, en dan weer aanloop naar zomer. en dat is hier nog nooit anders geweest, dus kan eigenlijk niet zeggen dat het terug loopt. Op jaarbasis stijgt het aantal boekingen wel, maarja moet ook, net een 2e bus erbij gekocht, moet worden terug verdient hé \
      Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

Working...