Nieuwe Norm

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jasper-Lichtbron
    • Jun 2001
    • 2155

Nieuwe Norm

Tja het is weer bijna zover, en tegenwoordig doen we alles veilig; en vooral volgens de regeltjes!

Lees http://80.60.218.25/sinterklaasnorm.pdf dus zeker even door om dit jaar tot een veilig einde te kunnen brengen. [8D]
  • SpaceyDeeJ
    • Sep 2001
    • 876

19 pagina's waanzinnig zeg. Ik wil ook zo;n commissie voor keuring en samenstelling hebben...

Geweldig genoten []

citaat:
    11.3 Het neerstorten van het paard
    Sint-Nicolaas is ook de jongste niet meer. Indien het een bruin paard betreft: dit is niet het eigen paard
    van Sint-Nicolaas en derhalve niet gewend aan zijn rijstijl. Indien Sint-Nicolaas ter plekke aan zijn val
    van het paard lijkt te zijn overleden: “Sint-Nicolaas is een heilige en onsterfelijk. Volgend jaar zal hij er
    weer zijn.”
    cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• rinus bakker
      • Mar 2002
      • 5430

Zere kaken
      en
      naschuddende buik!
      een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• - -Niels- -
        • Aug 2003
        • 253

citaat:citaat:
        --------------------------------------------------------------------------------

11.3 Het neerstorten van het paard
        Sint-Nicolaas is ook de jongste niet meer. Indien het een bruin paard betreft: dit is niet het eigen paard
        van Sint-Nicolaas en derhalve niet gewend aan zijn rijstijl. Indien Sint-Nicolaas ter plekke aan zijn val
        van het paard lijkt te zijn overleden: “Sint-Nicolaas is een heilige en onsterfelijk. Volgend jaar zal hij er
        weer zijn.”

--------------------------------------------------------------------------------
        Ja, je weet maar nooit

Ik weet trouwens niet wat ik hiervan moet vinden... wel leuk om eens te lezen...

Comment

• jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3150

citaat:Tijdens het overbruggen van de afstand van de aankomstplaats naar het gemeentehuis wordt Sint-
          Nicolaas voorafgegaan door een plaatselijk fanfarekorps, dat liederen ten gehore zal brengen uit de
          officiële liederenbundel NEN 0912.
          Heeft iemand die toevallig ook? Maken we gewoon 1 groot Sinterklaas-topic!

Comment

• rinus bakker
            • Mar 2002
            • 5430

Ik heb een copie in het Russisch . . .
            RUSFN IS0 0912: Lydski kwehlskryhksi Sankt Niklahsnikov

en helaas in Cyrillisch schrift, in de toonzetting van de klassieke Chinese Opera.
            een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• elmer
              • Jul 2003
              • 139

Rinus kan je die anders ff mailen?? ik heb geen problemen met Russisch in het Cyrillisch schrift dat vertaal ik zo ff voor je.

Groetjes

Comment

Working...