Na het roken en drinken? Herrie maken!?!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -Bart-
    • May 2001
    • 827

Mijn excuses, ik heb het helemaal verkeerd begrepen. De grap is zelfs leuker dan ik zelf dacht.

In zijn verregaande aversie tegen de burocratie is rinus een experiment op het forum gestart. Deze gaat na, in hoeverre een gemeenschap accepteert dat leden die toezien op de naleving van richtlijnen, hier zelf boven denken te staan.[:X]
    <font size=\"1\">When you argue with a fool, chances are he is doing just the same.</font id=\"size1\">

Comment

• jurjen_barel
      • Jun 2003
      • 3150

Jup, kep er ook een filmpje van dat daar een vliegtuig klaar staat om te vertrekken...

Rem erop en de motoren aan. En ineens was het eb!

Comment

• musicjohn
        • Aug 2001
        • 1102

Hallo Rinus,

Jij slaat de spijker op z'n kop !!!

Ik ben blij dat er nog iemand is die er net zo over denkt als ik.

Waarom denk jij dat ik twee jaar geleden vertrokken ben uit dat kut-land?

Alles wat ook maar een risico "lijkt" te zijn voor de samenleving wordt een grote sticker opgeplakt of uit de sicoale verzekering gegooid. Behalve dan het islamitische geloof. Men denk in Den Haag nog steeds dat dit geen bedreiging is voor de Nederlanse samenleving, democratie, en vrijheid van meningsuiting. Hoe dom kunnen ze zijn !!!

En nee, voordat jullie conclusies trekken, in ben geen racist. Ook ik heb mijn mening, en na het lezen van een vertaling van de koraan kan ik alleen maar tot de conclusie komen dat het islamitische volk aggressief en haardragend is naar een ieder die zich niet met dit geloof kunnen verenigen.

Ja, ik ben homosexueel. SO WHAT ???

Meer dan 70% van de licht- en geluidswereld, alsmede het artiesten-wereldje bestaat uit nichten. Van vele mensen krijg ik (gelukkig) regelmatig het compliment dat homosexuelen veel artistieker zijn dan hetero's (en trouwens ook veel liever voor vrouwen ). Maar daar gaat deze discussie niet over.

Ik heb deze hele huidige situatie een jaar of 5 geleden al voorspeld.

En let op mijn woorden...

Zoals je nu op de pakjes cigaretten het verplicht opschrift vindt als: "Roken is dodelijk" of "Roken kan de gezondheid ernstige schade toebrengen" of "Roken veroorzaakt Kan_ker", zo zal de Nederlandse kut-regering je binnen drie verplichten om een levens-grote sticker op je voor- en achterruit van je auto te plakken met het opschrift: "Autorijden is dodelijk, veroorzaakt jaarlijks meer dan 25.000 slachtoffers, en is bovendien schadelijk voor het millieu". En nog voor 2010 luidt het verplichtte opschrift van diezelfde sticker: "Automobilisten zijn moordenaars, millieu-vervuilers en vernietigers van de Aarde". Let op mijn woorden.

Niet dat ik het zo zie hoor, maar die "edele heren" in de eerste en tweede kamer draaien volledig door !!!

Dank je wederom Rinus, voor jouw eerlijke en oprechte mening, die ik volledig deel.

Groetjes,

John

Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

Working...