Wie van jullie is er ook geweest ? Flinke dumper was de sloome presentatie van L'Acoustics en het harde, schelle geluid van Maud. Daarintegen was de HF workshop wel redelijk ok.
Demodag Sennheiser 3 november
Collapse
X
-
Nee, ik was in Vegas bij EAW, QSC, EV, NEXO, McCaully (sloom, etc), en bij Hoffend/Vortek ( gewoon werkend volgens de beloften..) en Meyer. ( en dat commentaar lijkt me overbodig......)
http://www.mccauleysound.com/press_view.cfm?ID=276 voor degene die nog meer info wil... -
Ik was er wel was wel gezellig en vooral de complimenten voor de snelle lichtman bedoel wat maakt het uit als de aankondiger 2 minuten in het donker staat was wel veel bier
groeten alex
Als je de bank 1000 euro schuldig bent, heb jij een probleem. Maar als je de bank een miljoen euro schuldig bent, hebben zij een probleem.Comment
-
Heheh, ja da's altijd lastig met productpresentaties in deze branche. Er staat een zaal vol collega's die alles doorhebben wat er misgaat. Maar dit is wel extreem haha. Had het overvloedige bier er niets mee te maken?? :PHere today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.Comment
-
citaat:Geplaatst door sparky
een zaal vol collega's die alles doorhebben wat er misgaat.
gewoon zorgen dat er niks misgaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat moet je bij een klant ook doen als je voor hem de techniek bij een presentatie verzorgt.
Anders ben je gauw door je opdrachtgevers heen.
En als je weet dat jouw conculega's komen een reden te meer om eens wat extra puntjes op de i te zetten.
een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment
-
Badboyscrew>Kreeg je na afloop nog andere hebbedingtjes mee behalve een ledlampje ? Ik ben namelijk eerder vertrokken.
Moderator>zin van dit onderwerp; ervaringen uitwisselen met collega's. In dit geval bijvoorbeeld of men de HF Workshop nuttig vond en de indruk die men van L'Acoustics presentatie kreeg. Is dit mierenneuken of is dit forum hier toevallig voor bedoelt ? Ik begrijp je vergelijking met ambtenaren dan ook totaal niet !
Life is what you make itComment
-
citaat:Geplaatst door moderator
Dacht dat de ambtenaren deze week aan de beurt waren....
dat gaat nog jaren duren met de thee- en clubhuizen schenkende burgemeesters (zonder Hoofdletter!) en de AIVD die van alles en iedereen in de gaten houdt, dus ik laat me niet provoceren [8D]
wat in een ander topic al duidelijk is gemaakt is waar het verschil in zit tussen ambtenaren en werknemers in het bedrijfsleven....
bij de laatsten dreigt ontslag als er wat misgaat of een failliesement als er veel te vaak wat misgaat.
voor de eerste groep is er gewoon weer (herstel-)werk als er wat misgaat, dus: ............
Waar het om gaat is dat ik de opmerking maak die de Engelsen zo fraai omschrijven als: "failure is not an option"
en dat zoiets bij 'Sennheiser' eerder moet gelden dan bij 'Yuplatsio'.
(Ik ben niet zo thuis in de 4e rang microphonemerken...)
een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment
-
HF Workshop -> Duidelijke en deskundige gepresenteerd
L'Acoustics -> Waanzinnig slecht. Geen technische diepgang over de punten waar het echt om gaat bij een line source array.
Maud-> Kneiterhard...
De "fouten" hadden idd voorkomen kunnen worden. Beetje helaas dat Nico Smidt zijn eigen mike uit had staat tijdens de aankondiging. Evenals de bas-amp van Joe2 trouwens.groeten,
MichelComment
-
De HF workshop en (vooral niet te vergeten) het eten: een tien met een griffel. Waarom ik L'Acoustics zou moeten kopen is mij niet duidelijk geworden, die kleine kastjes klonken echter niet verkeerd. En Maud was idd niet erg 'smooth'...Domme vragen bestaan niet, maar er zijn wel veel nieuwsgierige domoren.Comment
Comment