Diefstal

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • eddy56
    • Mar 2004
    • 102

laten we niet vergeten, dat door goed en snel iedereen er van op de hoogte te brengen dat ie weg was, dat de truck daarom is terug gekomen. via email, jovink sms service, media enz. rond 1 uur s'middags wist half nederland al dat ie weg was. Van andere diefstallen lees ik het pas een week later.

greetz Eddy
    Apogee, i\'m loving it!

Comment

• DJ.T
      • Nov 2002
      • 1502

Ik kan me zo ook voorstellen dat je je niet prettig voelt als je weet dat elke boer in Nederland naar je op zoek is. Ook al ben je een doorgewinterde crimineel dan ben je niet blij als iedereen al meteen weet dat die truck weg is.
      Ze hebben het alleen niet slim gedaan mocht het echt zijn, je rijdt met de truck een tiental kilometers landinwaarts (iedereen verwacht dat je onderweg naar het buitenland bent dus doe je het tegenovergestelde) je laadt over in een aantal kleinere wagens.
      En dan op weg naar de grens, zo moeilijk is het helemaal niet, daarom juist is dit zo raar...
      We're ready to party, are you?

Comment

• Gerrit Hurkens
        • Dec 2000
        • 252

En toch heb ik het idee dat er iets stinkt aan dit jatverhaal. Het zal ongetwijfeld geen stunt geweest zijn van de kant van Jovink. Een beetje muzikant heeft respect voor zijn gitaar en als je zo'n stunt uithaalt, dan stel je eerst je "liefje" veilig toch?
        Met alle respect,

Almelo ligt zo dicht bij de Nederlands-Duitse grens, dat een truck binnen een half uur overgesoken is en in ieder geval verborgen gehouden had kunnen worden totdat de lucht enigszins geklaard was. Maar waarom dan richting Apeldoorn? Ik herinner me een Wit-gele bus van een zeker bedrijf uit Hengelo die in 2002 gestolen werd en als ik me goed herinner, werd die ook in de buurt van Apeldoorn gevonden.

Hebben we dan hier te maken met een echt Bassie en Adriaan setje criminelen of is die wagen niet " heel toevallig" gestolen, maar werd het te heet onder de voetjes(hulde aan de fans van Jovink!!!).

We zullen het wel niet te weten komen. Zoals altijd.

Wederom alle lof voor de mensen die zich hebben ingezet voor de terugvondst. Maar toch voelt het verhaal niet lekker aan.
        \"Oeeeeeeehhh, what does this button doooooooo??????\"

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

schijnt dat je eerst een motor-rijbewijs moet hebben om hier over mee te mogen praten........

Comment

• dj-crazybertje
            • Jan 2006
            • 3

Originally posted by Gerrit Hurkens
            En toch heb ik het idee dat er iets stinkt aan dit jatverhaal. Het zal ongetwijfeld geen stunt geweest zijn van de kant van Jovink. Een beetje muzikant heeft respect voor zijn gitaar en als je zo'n stunt uithaalt, dan stel je eerst je "liefje" veilig toch?
            Met alle respect,

Almelo ligt zo dicht bij de Nederlands-Duitse grens, dat een truck binnen een half uur overgesoken is en in ieder geval verborgen gehouden had kunnen worden totdat de lucht enigszins geklaard was. Maar waarom dan richting Apeldoorn? Ik herinner me een Wit-gele bus van een zeker bedrijf uit Hengelo die in 2002 gestolen werd en als ik me goed herinner, werd die ook in de buurt van Apeldoorn gevonden.

Hebben we dan hier te maken met een echt Bassie en Adriaan setje criminelen of is die wagen niet " heel toevallig" gestolen, maar werd het te heet onder de voetjes(hulde aan de fans van Jovink!!!).

We zullen het wel niet te weten komen. Zoals altijd.

Wederom alle lof voor de mensen die zich hebben ingezet voor de terugvondst. Maar toch voelt het verhaal niet lekker aan.
            Jij doelt dus meer op een stunt van de geluidsverhuurder van Jovink ipv Jovink zelf (om het maar even 'stunt' te noemen)?

Comment

• Drive inn tnt
              • Sep 2003
              • 1082

Hallo topic is 2 jaar oud.
              Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• dj-crazybertje
                • Jan 2006
                • 3

Originally posted by Drive inn tnt
                Hallo topic is 2 jaar oud.
                Hmm, topic is inderdaad al een tijdje oud. Geen twee jaar maar goed. Was toch een beetje benieuwd omdat ik wat vage roddels hoorde die ik toch wou checken.

Comment

• Mark-LED
                  • May 2004
                  • 822

Wat voor roddels hoorde je dan en wat wil je daarvan zeker weten?

Comment

• dj-crazybertje
                    • Jan 2006
                    • 3

Originally posted by Dj Mark
                    Wat voor roddels hoorde je dan en wat wil je daarvan zeker weten?
                    Wat ik dus hoorde was dat het geen stunt was van de Jovinks, maar van de kant van het verhuur bedrijf. Ze zouden zelf die trailer hebben gejat, wat de reden daar ook van is.

Ik zeg niet dat het zo is, maar ik vond dit wel een verhaal om te checken en ik kon dus verder ook niets meer vinden op de site van Jovink over dit verhaal, wat ik op zich ook al een beetje raar vond.
                    Last edited by dj-crazybertje; 14-01-06, 19:54.

Comment

• Mark-LED
                      • May 2004
                      • 822

Dat zal niemand weten, behalve diegenen die het weten. Lekker tegenstrijdig, maar lees de zin maar eens goed door.

Of het nu een stunt van Jovink was, of van Mega Sound, of dat het uiteindelijk echte diefstal was, dat zal een geheim blijven en daar kan ook ik je geen antwoord op geven helaas.

Comment

• Gast1401081
                        • Mar 2001
                        • 7999

Originally posted by MacGyverSounds
                        schijnt dat je eerst een motor-rijbewijs moet hebben om hier over mee te mogen praten........
                        en daarmee is voldoende gezegd.

Comment

Working...