Kerrtsjingggg!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vasco
    • Oct 2003
    • 2567

Medewerkers vanaf 21 jaar natuurlijk ben je in het bezit van je rijbewijs en hebt minimaal 2 jaar rij-ervaring [)]

Je kunt toch pas op je 18 beginnen met leren auto rijden en gemiddelt zijn ze tegenwoordig langer dan een jaar bezig voordat ze hun rijbewijs hebben. Kom je op je 21 nooit aan 2 jaar rij-ervaring

Comment

• rinus bakker
      • Mar 2002
      • 5430

citaat:Geplaatst door **************
      zonder gein : de laatste keer dat iemand mij zo'n loon aanbood was in 1996, en ik heb de toenmalige eigenaar veel verdwenen vrachtwagens toegewenst......
      En Mac,
      is het gebleven bij maar 1 geval ....
      en zelfs dat is nog twijfelachtig?
      een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Fritz
        • Oct 2001
        • 621

citaat:Geplaatst door vasco

Medewerkers vanaf 21 jaar natuurlijk ben je in het bezit van je rijbewijs en hebt minimaal 2 jaar rij-ervaring [)]

Je kunt toch pas op je 18 beginnen met leren auto rijden en gemiddelt zijn ze tegenwoordig langer dan een jaar bezig voordat ze hun rijbewijs hebben. Kom je op je 21 nooit aan 2 jaar rij-ervaring
        [offtopic]Eeeeuh ik was 18 jaar en 3 maanden toen ik m'n rijbewijs had, blijven er nog 2 jaar en 9 maanden over om 2 jaar rij-ervaring op te doen Het is dus helemaal niet zo'n hele rare zin [8D][/offtopic]

Comment

• daantje
          • Aug 2004
          • 265

SAFE SEX PARTY.

Speciaal voor dancings & discotheken. Via onze waanzinnige CONDOOMBLAZER spuiten de condooms de zaal in!

Condoomblazer incl. 1000 condooms €300.-(afhaalprijs)

Condoomblazer incl.1000 condooms €440.-(bezorgd)

1000 condooms extra €150.-

lekker bedrijf met speterrende ideeen zeg.
          lekker krijg je een condoom naar je hoofd geschoten [:s]
          grtz daniël
          can you feel the light [:)]

Comment

• rinus bakker
            • Mar 2002
            • 5430

Hallo daantje,
            ik weet niet waarop je dit hier off-topic plaatst,
            maar nu we het er toch over hebben...
            onze buurtvereniging in de binnenstad van Amsterdam zit met een wat krap budget,

kan het ook voor wat minder met (1x) gebruikte condooms?

Comment

• Pieter Huijgen
              • Sep 2003
              • 766

Lijkt me geen probleem Rinus. We praten hier over verhuur van materiaal. En dan trek ik even een vergelijk naar de audiobranche waar uit bezuiniging ook met oplaadbare batterijen in zenders wordt gewerkt :-)
              Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• test12
                • Jan 2003
                • 901

Jongens stoppen, voordat het nodig is om naast de grijze, groene en blauwe container ook nog de geleschuine moet komen voor de condooms.

herman

Comment

• rinus bakker
                  • Mar 2002
                  • 5430

Gele schuine?
                  Je bedoelt ...met bier! gevulde condooms ... Ja ook leuk!
                  En dan als echte pygmeeen er in de lucht naar staan te happen ...
                  (als ze de grond raken is het zonde.)

Comment

• Iko
                    • Feb 2002
                    • 766

citaat:Geplaatst door DJ.T
                    Maar, om 1uur moeten ze OF thuis gebracht zijn OF opgehaald door pappie met de Volvo.
                    Wat is daar mee mis [}]

Nee zonder dolle voor 70 euro zou ik de deur nog niet eens uit gaan .. En omdat ik 17 ben zou je dan 50 euro krijge?! [V]

Meestal begint het bij 75 en oplopend tot 150, ligt er beetje aan bij welk bedrijf je werkt.

Comment

• DJ.T
                      • Nov 2002
                      • 1502

Iko, op zich is daar niks mis mee, als ze het maar voor de lol doen en om er wat van te leren. Dan moet er dus ook iemand bij zijn die er wel verstand van heeft om ze op (gevaarlijke) fouten te wijzen.
                      Ik noemde alleen wel het stereotype beeld van de personen die zogenaamt ''goedkoop, maar professioneel werken''
                      We're ready to party, are you?

Comment

• Joopknoop
                        • Dec 2004
                        • 78

Maar wat durfen jullie dan wel te vragen. Als je kijkt naar het miniumloon voor een 18 jarige is dat 3,69 € in Nederland. 11 x 3.69 =40 Dus ze zitten nog net iets boven het miniumloon [:P]. Ik verdien nu 6,50 bruto per uur als lightjockey. Nou wil ik eigenlijk loonsverhoging. Maar mijn baas loopt te zeuren dat hij in de 50% regeling zit en dat hij voor die 6,50 € uiteindelijk €15,00 kwijt is. Ik heb me hierin niet verdiept maar wie kan me vertellen of dit waar is? Verder wat vinden jullie een redelijk prijs voor een lightjockey van 18 om te verdienen en vragen jullie meer na 12 uur?
                        Graag reactie van jullie collega's zodat ik hem eens even lekker met de feiten onder de neus kan drukken!

Comment

• Pieter Huijgen
                          • Sep 2003
                          • 766

Bovenop het loon dat jouw werkgever je betaalt zit nog een deel loonkosten. Een bedrag van 15,00 zou dus heel goed kunnen.

Wat ik kost voor een dag (8 uur)? Begint, afhankelijk van de werkzaamheden, bij 250 à 275 euro. Overuren 27,50 per uur. Uurtarief doe ik eigenlijk niet aan (minimaal 4 uur zeg maar, als ik eerder weg kan is dat meegenomen), komt op 30 euro per uur.

@Joop: wat doe jij precies waar? de beloning voor verrichte werkzaamheden is natuurlijk van meerdere factoren afhankelijk.....
                          Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• Joopknoop
                            • Dec 2004
                            • 78

Ik doe licht bij een middelgroot licht/geluid bedrijf. Ik bouw een show op samen met anderen. Programmeer de tafel en doe het licht op de avond zelf. Daarna breek ik de show af samen met anderen. Vaak is het zo dat ik aan het einde van de show huiswaarts ga.

Comment

Working...