Winnaar "Gratis shoppen voor 1000 euro"

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Max
    • Feb 2003
    • 680

Winnaar "Gratis shoppen voor 1000 euro"

Zoals de titel aan aangeeft;
    Wie is er een van de gelukkigen die mag shoppen voor 1000,-
    (de van te voren opgegeven set).

• Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

Als ik had meegedaan, dan had ik het geweest
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• djbirdie
      • Oct 2002
      • 509

ik heb helaas niets gehoord...
      grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• DJ.T
        • Nov 2002
        • 1502

Het gaat niet om wie niets gehoord heeft....
        Het gaat er om wie WEL wat gewonnen heeft.
        We're ready to party, are you?

Comment

• admin
          Administrator
          • Aug 2000
          • 1009

Alle inzendingen worden momenteel bekeken en beoordeeld. Wij verwachten over uiterlijk 1 week na nu de "winnaar" bekend te kunnen maken.
          Al Bundy : If you want something fixed right, get an ugly guy to do it.

Comment

• LuPuS
            • Dec 2002
            • 457

Veel inzendingen gehad?
            ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

• tha_dj
              • Jan 2004
              • 375

WAt dacht je zelf ?
              Ik heb ook maar meegedaan want wie wil er nou niet 1000 euro gratis apparatuur !

Is toch zeker wel een HEEL aantrekkelijk bedrag om te krijgen voor NIKS !
              your light !

Comment

• DJ.T
                • Nov 2002
                • 1502

Veel plezier met het uitzoeken.
                Het lijkt me geen vervelend werk, je moet vast een aantal rare setjes tegen komen [:P]
                De winnaar(s) alvast veel plezier met hun set.
                Natuurlijk wel even een paar fotootjes posten als je je spul binnen hebt, hea?
                We're ready to party, are you?

Comment

• Jasper-Lichtbron
                  • Jun 2001
                  • 2155

Vond het maar een domme actie. Als je geen interesse hebt in 1000 euro aan drive-in show spul kun je het wel vergeten, want profi-spullen bijelkaar sprokkelen is niet zo'n probleem; maar om aan een hele set te komen is dan weer een ander verhaal. Volgend jaar maar weer gewoon kerstballen zoeken enzo?

Comment

• LuPuS
                    • Dec 2002
                    • 457

Misschien kunnen jullie ons even de setjes mededelen die jullie ingestuurd hebben? De wedstrijd is nu toch al afgelopen...
                    ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

• Dropsen
                      • Jan 2004
                      • 375

Al ben je niet geinteresseerd in het spul, zo'n setje is altijd weer te verkopen. Alleen maar winst dus.
                      Ik had een setje met een spiegelbol en een colourchangertje...
                      was trouwens best moeilijk om iets fatsoenlijks samen te stellen!
                      Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• jurjen_barel
                        • Jun 2003
                        • 3150

citaat:Geplaatst door Dropsen
                        was trouwens best moeilijk om iets fatsoenlijks samen te stellen!
                        Idd, ik heb twee pogingen gedaan voor een complete lichtset, maar telkens eindigde ik boven de 3000 euro! [:0]

Wegens tijdgebrek niets passends meer kunnen maken. [:I]

Comment

• Max
                          • Feb 2003
                          • 680

Toen ik zag dat er Complete Lichtsets :http://www.shop.licht-geluid.nl/Sear...rds=2005_01_04 aan de shop toegevoegd waren, dacht ik dat de winnaars al bekend waren, vandaar mijn topic.

Ps. ik had een complete Par set, zelfde als in de shop maar dan met fatsoenlijke statieven, dus; 2x Dimpack, 1x Showtec Lite8, 8x Par 56 Short + lamp, 2x Tripod MKII & Kabels.

Comment

• Dropsen
                            • Jan 2004
                            • 375

citaat:Geplaatst door Max

Toen ik zag dat er Complete Lichtsets :http://www.shop.licht-geluid.nl/Sear...rds=2005_01_04 aan de shop toegevoegd waren, dacht ik dat de winnaars al bekend waren, vandaar mijn topic.

Ps. ik had een complete Par set, zelfde als in de shop maar dan met fatsoenlijke statieven, dus; 2x Dimpack, 1x Showtec Lite8, 8x Par 56 Short + lamp, 2x Tripod MKII & Kabels.
                            Lijkt me niet, want als je 1000 euro hebt, ga je geen setje van 145 euro samenstellen.. toch?
                            Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• dabassman
                              • May 2003
                              • 172

Ik wou de truss staan tafel met de truus barkrukken doen. Maar het is er niet meer van gekomen
                              Door werken bolle je staat weer met je handen in je zakken!!!

Comment

Working...