Beurzen en evenementen in 2005

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ralph
    Banned
    • Aug 2000
    • 2649

Beurzen en evenementen in 2005

Verzamel onderwerp voor beursorganisatoren om evenementen te vermelden die zich richten op de entertainment industrie:

de eerste dan maar:
    Artiesten en evenementenbeurs, beursgebouw, Eindhoven
    zie: http://www.aeb.nl/ voor meer info, openingstijden etc.
  • id events
    • Mar 2003
    • 36

ben je er zelf ook geweest ??

het bedijf waar ik voor werk (LJ) stonden daar ook

highdisc events voor de gene die er geweest is de disco met

het glasvezel in de disco meubel

gr sjoerd verschuur
    ID-events

Comment

• Max
      • Feb 2003
      • 680

* Pa-Markt, 12 Maart 2005. Meer info: www.pa-markt.nl

Comment

• ralph
        Banned
        • Aug 2000
        • 2649

Ik ben inderdaad zelf ook geweest ja.
        Beurs was weer hetzelfde als de afgelopen paar jaar...met Één uitzondering...dit jaar een primeur op de AEB...

Er stond autosport op de beurs!

Onderstaand een paar foto's van de stand:

Stand is van wwww.race-events.com en gebouwd door J&H...

Comment

• Fritz
          • Oct 2001
          • 621

He! Ik ben d'r maandagavond even geweest! Doordat ik wat laat was, was het minder druk dan vorig jaar, dat kon je ook wel merken, ik had het idee dat sommige standhouders het een beetje gehad hadden die dag... wel begrijpelijk trouwens

Met de jongens van Highdisc Events heb ik nog heel ff staan praten over dat mooie meubel van ze Zag er echt netjes uit!
          Ook nog ff met Chris Rombouts staan praten/nieuwtjes doorgenomen. En verder gewoon rondgelopen, ideeen opgedaan. Al met al dus wel een leuke/geslaagde avond!
          En Ralph, nou zet je die leuke beursdames nog niet eens duidelijk op de foto [)]

Comment

• ralph
            Banned
            • Aug 2000
            • 2649

U vraagt...

wij draaien

Comment

• Fritz
              • Oct 2001
              • 621

Ai ai ai, maar ik héb mooier gezien! Maar laat dat dan ook nog een reden zijn om volgend jaar weer te gaan!

Comment

• id events
                • Mar 2003
                • 36

Met de jongens van Highdisc Events heb ik nog heel ff staan praten over dat mooie meubel van ze Zag er echt netjes uit!

dank je het was ook veel werk dat glasvezel prikken maar het eind plaatje mag er ook wel zijn

[blue]groetje sjoerd verschuur
                LJ highdisc-events
                ID-events

Comment

• Niek...
                  • Nov 2001
                  • 1094

Ik ben d'r ook nog even geweest. Heb veel verschillende dingen gezien, enkele vreemde, maar ook enkele leuke!

Heb nog voetbal staan schoppen en visuele herten geknald bij een attractieverhuur bedrijf [:I], en inderdaad ook nog ff bij High Desc staan kijken.

Wel een beetje jammer dat 60% van de standhouders op zo'n beurs een trusscarré neerzet. Op een businessbeurs valt dat op, maar op een artiestenbeurs niet meer...

<b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

Comment

• ralph
                    Banned
                    • Aug 2000
                    • 2649

jammer?
                    Net wat je jammer noemt.
                    Met standje van 4.5m hoog 11m lang en netjes uitgelicht was het standje wat wij hebben neergezet één van de weinige grotere stands die netjes waren uitgelicht. Beetje vreemd om over een eigen standje te zeggen, maar ik noteer wat dat betreft de reacties van enkele vakgenoten die ik op en rond de beurs tegenkwam.

Nadeel van AEB, elk jaar weer, is dat het meer van hetzelfde is. Lijkt wel of de beurs niet echt innoveert...
                    Zoals gezegd dit jaar wel voor het eerst autosport op de beurs, maar verder een hoog: ons-kent-ons gehalte en moet zeggen dat voor meer dan oppervlakkig netwerken niet een lekkere omgeving is als er een stoomtrein van 3m hoog door de gangpaden fietst, je bij de ingan wordt opgewacht door een clubje huisvrouwen op rollators, voor de vorm oud geschmincked maar al jaren buiten mijn doelgroep vallend...ook zonder schmink!

Maargoed, binnenkort evenement2005, die is wat zakelijker...

Comment

• Niek...
                      • Nov 2001
                      • 1094

citaat:Geplaatst door ralph

jammer?
                      Net wat je jammer noemt.
                      Met standje van 4.5m hoog 11m lang en netjes uitgelicht was het standje wat wij hebben neergezet één van de weinige grotere stands die netjes waren uitgelicht. Beetje vreemd om over een eigen standje te zeggen, maar ik noteer wat dat betreft de reacties van enkele vakgenoten die ik op en rond de beurs tegenkwam.
                      Wat ik bedoel: er zijn veel standhouders die een trusscarré neerzetten. Natuurlijk is de één daarbij netter, groter, mooier dan de ander, maar is een dergelijk carré (naast de 10 carreetjes van buurmannen) dan nog extra opvallend?
                      <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

Comment

• johan L.
                        • May 2001
                        • 384

Dan wel geen organisator maar de musik messe komt er weer aan.

Wie gaan er en hoelang/wanneer.

Ik zelf kom de 5 april aan en vertrek de 10e
                        Net deed ie het nog.

Comment

• Staaf
                          • Feb 2003
                          • 398

Over de Pro Light en Sound in Frankfurt gesproken; ben ik de enige die de indruk heeft dat dit gedeelte van de messe kleiner is dan andere jaren?

Nobody is a virgin; life fucks us all!

Comment

• PowerSound
                            • Nov 2001
                            • 1892

Ik vertrek de 7de 's avonds, overnacht ter plaatste en blijf daarna tot de 9de. Kom dan terug. 2 Volle dagen dus.
                            PSL Bvba powered by
                            L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
                            Yahama LS9-32 / MC7L-48
                            Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
                            Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

• AH
                              • Apr 2004
                              • 248

citaat:Over de Pro Light en Sound in Frankfurt gesproken; ben ik de enige die de indruk heeft dat dit gedeelte van de messe kleiner is dan andere jaren?
                              Dat idee hadden we hier ook al, kunnen we alles mooi in 1 dag doen
                              Anne Homan

Comment

Working...