aankleding

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Desda
    • Mar 2004
    • 17

    aankleding

    hee mensen,
    Ben voor een studentenfeest aan het nadenken over aankleding van een zaal van ong. 10 bij 30 meter en een metertje of 6 hoog (grote zaal speakers, zie ook www.speakers.nl). Videoschermen komen er al, maar veel verder reikt mijn a-creatieve geest niet, dus vroeg ik me af of er nog iemand gave ideeen heeft of ergens wat mooie aankleding heeft gezien.
    Het thema van het feest is Brug Bizarre (studentenvereniging Sint Jansbrug) en ik zit vooral te denken aan grote, opzichtige strakke aankleding (zoals op dance-festivals maar dan uiteraard wat kleiner).
    Als iemand bedrijven kent die hierin thuis zijn hoor ik het ook graag.
    Budget is ong. 400 euro.
    Alvast bedankt voor het meedenken!
    groeten,
    Bart
  • musicjohn
    • Aug 2001
    • 1102

    #2
    citaat:Geplaatst door Desda

    Budget is ong. 400 euro.
    Alvast bedankt voor het meedenken!
    groeten,
    Bart
    HAHAHAhahahaha....

    Wat wil je nou helemaal... Je mag al blij zijn als je voor die prijs een aantal video-schermen kunt regelen !!!
    Greetzzz... [;)]

    John


    Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

    Comment

    • AJB
      • Jul 2003
      • 2289

      #3
      Ik ben bang dat je voor een zaal van 10x30 mtr. al bijna 400 euro kwijt bent aan PA en randverschijnselen.... Verder de crew ?? Kost met zijn 2tjes ook al 500 euro op een dag...


      Ben bang dat je opnieuw moet gaan budgetteren, of er een super slap geheel van moet maken met de plaatselijke hobbyist...
      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
      ------------------------------------------------
      Arvid Buit
      Creative-Director / Artist-Manager

      Comment

      • sparky
        • Apr 2002
        • 2104

        #4
        Ik neem aan dat 400 alleen het budget voor de Deco is? Dus dat licht, geluid en video andere posten zijn, afgezien van alle andere kosten?
        Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

        Comment

        • jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3150

          #5
          Speakers heeft toch al een complete installatie? Dan hoef je je daarover geen zorgen te maken... (En in principe ben je dan zelfs al klaar!)

          En wat moet ik mij bij dat thema voorstellen? [B)]

          Comment

          • Desda
            • Mar 2004
            • 17

            #6
            400 euro is het budget voor de deco, dus niet voor licht-geluid, video en crew, leek me wel duidelijk.
            verder is het niet per see nodig dat de naam van het feest (brug bizarre dus) in de aankleding terug komt, al zou dat wel leuk zijn.
            wat ik vooral graag wil weten is of er bedrijven zijn die zich met dit soort dingen bezig houden.
            verder bedankt voor de reacties.
            groeten,
            bart

            Comment

            • SM
              • Oct 2004
              • 129

              #7
              citaat:Geplaatst door Desda
              wat ik vooral graag wil weten is of er bedrijven zijn die zich met dit soort dingen bezig houden.
              Speakers is One and Only = organisator van Vrienden van Amstel, etc. Kunnen Lars , Robin, P.J. of weet ik veel wie je contact mee hebt daar je niet helpen? Die mensen hebben de wereld aan contacten.

              S.

              Comment

              • gaffer
                • Nov 2004
                • 118

                #8
                Stretch doekjes zie je heel veel,gewoon wit,kun je hele vette dingen mee doen qua licht en projectie.
                Dia projectoren met vage dia's erin.
                En doeken,alle soorten,maten,kleuren en sferen zijn te krijgen of zelfs te maken.

                Have fun!!
                Greetz Gaffer.

                Comment

                • kokkie
                  • Nov 2003
                  • 1166

                  #9
                  Als er geen licht in had gehangen, had je ons dan ook gevraagd of we een lichtontwerp konden maken?
                  Weinig creatief als je niet eens op het idee komt om eens bij een partyservice navraag te doen, of een doeken boer te bellen. Ik kan hier wel zeggen All areas/hardware house, maar die nemen voor 400 euro denk alleen de telefoon op, dus dan vallen de vrienden van amstel deco's al af.
                  Maar toch nog suc6 met je feestje.
                  Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

                  Comment

                  • Desda
                    • Mar 2004
                    • 17

                    #10
                    ik vraag me steeds vaker af waarom er op dit forum mensen zoals blijkbaar ook "kokkie" zo hard hun best doen om net effe te bijdehand te reageren op naar mijn mening normale vragen.

                    Comment

                    • Contour
                      • Feb 2001
                      • 1018

                      #11
                      Hallo Bart,

                      Wordt er gebruikt gemaakt van het standaard Master geluidssysteem wat in de zaal hangt? Of kiezen jullie voor een extern systeem wat wel goed klinkt?

                      Jansbrug Rulez.... (Vortex 98 hoog!)

                      MVG Contour

                      Comment

                      • Upgrading your system
                        • May 2003
                        • 1684

                        #12
                        Daar zit idd wat in Walter
                        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

                        Comment

                        • kokkie
                          • Nov 2003
                          • 1166

                          #13
                          citaat:Geplaatst door Desda

                          ik vraag me steeds vaker af waarom er op dit forum mensen zoals blijkbaar ook "kokkie" zo hard hun best doen om net effe te bijdehand te reageren op naar mijn mening normale vragen.
                          Daar wil ik best een antwoord op geven. In mijn geval wil ik best mensen helpen, maar niet het wiel voor ze uitvinden. Kom jij met een thema en wil je aanvullende ideeën of heb je een idee, maar weet je niet hoe je het uit moet voeren, dan ben je van harte welkom, maar op een vraag van ik ben a-creatief, willen jullie dat voor me oplossen, dan kies je in mijn ogen een te makkelijke weg. Zeker als je ook al toevoegd dat het ook op grote dance-festivals wordt gebruikt. Je hebt dus blijkbaar wel ideeën! Stel je vragen voortaan uit dat perspectief en waarschijnlijk krijg je dan ook meer reacties. Want je medeforummers zijn best bereid om dan te helpen.
                          Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

                          Comment

                          • rene.derksen
                            • Feb 2004
                            • 649

                            #14
                            Als jij vindt dat de betreffende persoon een te gemakkelijke weg kiest, dan reageer je toch gewoon niet? Het is immers niet verplicht om ergens te reageren. Misschien loopt er wel iemand rond die het wel leuk vind om het probleempje / vraagje op te lossen, laat hem (of haar) dat dan doen...
                            Licht is altijd zwaar.

                            Comment

                            • Gast1401081
                              • Mar 2001
                              • 7999

                              #15
                              heren,

                              a dit is de lounge, uitsluitend betreden met gevaar voor eigen nachtrust,
                              b mag iedereen zijn mening geven, mits gefundeerd op de forumregels
                              c is dit een pro-forum, en verwachten we ook een pro-motivatie en pro-instelling.

                              en inderdaad, pak eens een pen ( das een heel erg ouwe manier van e-mail-schrijver), papier ( een soort van beeldscherm, maar dan wat dunner) en doe eens wat leuks met die 2 dingen ...
                              Wat er ontstaat is een schets, (voorloper van paint-jpg, of photoshop-esp), en dat noemen we ook wel een idee.
                              Vandaaruit komen we echt bij de meest gave ontwerpen, gedachten, of filosofieen.

                              Ga je gang, en laat maar horen wat je dan aan technische problemen tegen komt.

                              Comment

                              Working...