gaffa.nl

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • thyzerrr
    • Nov 2004
    • 92

    gaffa.nl

    'lo allemaal.

    Zijn jullie bekend met bovenstaande site? En zo ja, wat is jullie idee hierover?

    Ik vind het een leuk idee, maar gaat het in de praktijk werken? Het kost tenslotte wel bijna 100 euro per jaar.

    Thijs
  • Booster
    • Feb 2002
    • 86

    #2
    'k Ben benieuwd of het van de grond zal komen.

    Ik weet in ieder geval dat ik me er niet in zal schrijven...
    Sowieso vind ik vind het inschrijfgeld te duur en ik vraag me af hoe goed het zal werken...

    Mensen huren je 9 van de 10 keer in omdat ze je kennen, en weten hoe (goed) je je werk doet.
    Die andere ene keer is't omdat een bekende van je niet kan en de opdrachtgever naar jou heeft doorverwezen.
    Bedrijven vragen, naar mijn idee, liever iemand die bekend is om zijn of haar werk en niet omdat ie toevallig op een site vermeld staat zijnde beschikbaar.

    Tenminste, dat is het idee wat ik heb.
    Misschien zit ik er wel valikant naast, in dat geval: tof voor gaffa.
    Oxymoron: Vrouwen-logica

    Comment

    • Mathijs
      Moderator
      • Aug 2002
      • 1353

      #3
      Zoveelste keer dat deze man reclame maakt.

      Comment

      • showband
        • May 2001
        • 4524

        #4
        Als regelneef kan ik melden dat ik zelf geen enkele keer de neiging heb gehad mensen of apparatuur via die site te zoeken. Of vergelijkbare sites. En ik draag toch elk jaar een leuke berg geld naar de diverse ondersteunende bedrijfjes/personen weg.

        Ook ken ik geen enkele collega die dat zo doet. Sorry.

        Wél checken we allemaal regelmatig de individuele sites van verhuurders zelf. En mijn ***, wat zijn die vaak onbruikbaar! [B)]
        lekker belangrijk!

        Comment

        • kokkie
          • Nov 2003
          • 1166

          #5
          Van werk krijg je werk.

          Ben na een vast dienstverband nu 4 jaar aan het freelancen en dat bevalt erg goed. Nog nooit een site voor nodig gehad, zelfs geen eigen website. Als je je werk goed doet weten mensen je wel te vinden.
          Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

          Comment

          • moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5950

            #6
            gaffa, als je het gebruikt hebt, dan heb je roadiepoep...

            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

            Comment

            Working...