Het grote "hoe was de PA markt 2005" topic

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • beyma
    • Oct 2002
    • 1614

Het grote "hoe was de PA markt 2005" topic

Ik vond het weer gezellig in ieder geval, weer meer geld uitgegeven dan gepland, maar dat mag de pret niet drukken.

Ik ging voor jaren 70 lichteffecten en voor me neus werden juist die dingen weg gekocht Dus de gene die die par bollen en par draaibalk heeft gekocht....(75 euro, mét case!![:0]) ik ben jalours.... [}]
    Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....
  • MSSS
    • Jul 2003
    • 365

Het was inderdaad weer gezellig! Heb erg veel spirit live tafeltjes zien staan, leek wel de grote uitverkoop ervan
    En het broodje kroket smaakte weer precies hetzelfde!
    oleole ik heb EV :)

Comment

• Fritz
      • Oct 2001
      • 621

Ik ben ook weer thuis gearriveerd! Beetje rondgelopen en gekeken. Elk jaar wel weer leuk, niets gekocht dit jaar. Ik had niet echt zin om te wachten tot de echt leuke koopjes kwamen, dus die lees ik graag hier!

Comment

• jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3150

2 gidsjes meegenomen, dus heb weer wat lectuur. [)]

Verder heb ik 5 leuke clampjes voor een euro/stuk meegenomen.

Wilde ook nog rondkijken voor versterkertjes, maar zat weinig leuks tussen. Zat nog te twijfelen om een Samson-bakje mee te nemen, maar op dat moment verdween de laatste onder mn neus. [xx(]

Verder rondgedwaalt, een kort praatje met Ralph gemaakt (volgens mij had ie t redelijk druk []) en om een uurtje of 12 mijn lunch gehaald. Helaas zat ik geen bekenden om 12:00 bij de catering, verder ook geen mensen die druk genoeg zaten rond te kijken of er nog forummers waren.

Comment

• Orbis
          • Feb 2004
          • 217

de verkleinwoorden waren precies ook met korting jurjen..
          gidsje, clampje, versterkertje, samson-bakje, doe ff normaal.
          sex, drums & rock \'n\' roll

Comment

• jurjen_barel
            • Jun 2003
            • 3150

citaat:Geplaatst door Orbis
            de verkleinwoorden waren precies ook met korting jurjen..
            gidsje, clampje, versterkertje, samson-bakje, doe ff normaal.
            Slecht geslapen? [V]

Comment

• Ws Soundexpresse
              • Jun 2001
              • 1007

Heb n Status Que voor 300 meegenomen, altijd leuk om die dingentjes aan de praat te krijgen.........
              Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

• FiëstaLj
                • Oct 2000
                • 2068

citaat:Geplaatst door Ws Soundexpresse

Heb n Status Que voor 300 meegenomen, altijd leuk om die dingentjes aan de praat te krijgen.........
                Inc pc ? Als je die aant werk krijgt heb je wel weer erg leuke tafel staan ja... jaloers... jaloers..
                Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• R. den Ridder
                  • Sep 2000
                  • 1500

was weer geslaagd hoor...

Om te beginnen 's ochtends de rij weer voorbijgelopen
                  Vervolgens snel aan de koffie...

voor mezelf aangeschaft: een diversitronics dmx stobe a la dataflash voor 10 euro (ziet er uit of dat hij onder de voet is gelopen door een horde gnoes overigens maar doet het tot mijn eigen verbazing, en 2 echte SA blindplaten bij J&H..alwaar Ralph volgens mij het aan het eind van de middag wat rustiger kreeg :-)

verder nog in de verleiding geweest om een bosje hydrosonics in te laden, maar de wagen zat al vol met 518's en wat raylights, en bij flashlight waren helaas de cct minuette's op [V]klapstuk van de dag was de kunstmest/confettistrooier voor 5 euri...echt nergens goed voor maar wie weet...

beter beurs dan vorig jaar, meer meuk, alleen waren veel dingen aardig aan de prijs, al vond ik die turbosound set dan wel weer best koopje, moet toch makkelijk terug te verdienen zijn zou ik zeggen

Comment

• Marc
                    • Nov 2001
                    • 69

PA beurs vond ik wel weer geslaagd,

Ben helemaal vanuit Friesland naar Houten gereden, om 4 x 1 meter stukjes truss te kopen van een bedrijf dat 25 minuten van mijn woonplaats gevestigd is [^]

Die 2 promotie dames waren natuurlijk ook helemaal geweldig!
                    Binnenkort weer een nieuwe site....

Comment

• Fritz
                      • Oct 2001
                      • 621

citaat:Geplaatst door Marc

Die 2 promotie dames waren natuurlijk ook helemaal geweldig!
                      Inderdaad zeg!Dat was niet mis! Jammer dat de danmes van Conijn er vandaag niet bijwaren!

Comment

• Ws Soundexpresse
                        • Jun 2001
                        • 1007

Inc pc ? Als je die aant werk krijgt heb je wel weer erg leuke tafel staan ja... jaloers... jaloers..

Jeps, incl. PC, die niet werkte, maar na er een andere voeding ingezet te hebben (jaja, helpt als de vriend van je zusje, in PC's zit) draait de pc weer, incl. Prog.

Nog nog kijken of de combi, pc en status que ook nog wil, dan is het helemaal super.
                        Anders wordt het zoeken zoeken zoeken....... Maargoed, nu is het ff hopen hopen hopen...

Maarja, pc is dus 19", en alles is gecased, dus alleen kwa cases en pc al redelijk intressant. Maar het ging om de tafel.......
                        Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

• Michel_G
                          • Dec 2003
                          • 376

Heb absoluut een leuke dag gehad !!!

Hoop bekenden tegen gekomen ook, waarmee ik gezellig heb staan praten.

Ik heb zowaar minder geld uit gegeven dan gepland. Heb een QSC Powerlight 1.8 meegenomen voor een leuk prijsje, ding komt mooi op de toppen. (en het weegt maar 8 kg. ) Ook nog een dome tweeter mee genomen voor in mijn factor 8 van D.A.S. die ik vorig jaar op de PA markt gekocht heb .

Helaas gingen er in het begin al 2 JBL MPX 1200 aan mijn neus voor bij, voor heel leuke prijzen.

Zaten best leuke aanbiedingen en dingen tussen, maar ook zoals gewoonlijk de dingen die nog veel te veel moesten kosten.
                          Is weer terug !

Comment

• oversound
                            • Dec 2003
                            • 218

Zo weer terug van een lange drukke dag.
                            Was leuk om lekekr rond te snuffelen en er is het nodige gekocht.
                            Heb 2 baskasten (galaden met rcf), wat flightcase materiaal, de guitel wielen waar ik voor ging. En voor de rest wat kabels en twee statieven voor topkastjes, flightcases

citaatie 2 promotie dames waren natuurlijk ook helemaal geweldig!
                            Die sprongen bij mij op een flightcase en heb zo die een heel stuk over de beurs gereden.

Volgend jaar maar weer
                            Turbosound met QSC PL versterking en XTA processing. Ach doet het best goed!

Comment

• Husss
                              • Jul 2003
                              • 220

De buit voor vandaag

200m2! Backdrop een kistje en een paar spotjes (en een hondje om de backdrop de beurs uit te rijden)
                              PS één vd dames maakte voor ons het pad vrij konden zo zonder hindernissen de beurs uit met een leuk uitzicht

Comment

Working...