Animatiebol

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Controller
    • Apr 2002
    • 745

    Animatiebol

    Ik denk dat jullie wel weten wat ik bedoel,

    Het is een soort van Plasmabol maar dan kan je er animatie inladen meer als promotie van je bedrijf of gewoon wat effecten.

    Ik ben namelijk benieuwd waar die vandaan komen
  • Olaf Duffhuës
    • Oct 2000
    • 2477

    #2
    citaat:Het is een soort van Plasmabol maar dan kan je er animatie inladen meer als promotie van je bedrijf of gewoon wat effecten.
    Dat werkt met laser...Ik weet alleen niet waar je ze vandaan kunt toveren...
    Olaf Duffhuës

    **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

    Comment

    • Sandra
      • Dec 2004
      • 14

      #3
      Ben een tijdje bedrijfsleider geweest in een kroeg, en daar stond er eentje. Kwam bij RSL Europe vandaan, uit Breda. Weet niet meer hoe het heet, maar wel dat 'ie erg duur was!

      Comment

      • laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

        #4
        Dat zal waarschijnlijk de iBall zijn.
        Heb ik hier staan.
        Is een kunststoffen bol met daarin een "kam" die dezelfde kromming volgt als de buitenzijde van de bol bevattende 1 rij met R,G, en B LEDS. Deze kam draait tegen zo'n hoge snelheid dat je de bol als doorzichtig aanziet en de projectie langs de binnenzijde van de bol ziet verschijnen. De tekst lijkt als het ware nergens vandaan te komen maar draait of loopt wel rond op de buitenzijde van de bol.
        Heeft dus niets met laser te maken.
        Is inderdaad best duur; een 900.00,- dacht ik.

        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

        Comment

        • VERVALLEN

          #5
          EVDV trade te België heeft ook zo'n bollen.
          Ik dacht wel dat ze er verkopen want in de demozaal stond zo'n werkende bol op een stapel kartonnen dozen van zo'n bol.

          Het is idd iets snel draaiends dat oplicht en zo tekst , ... kan weergeven.

          Ik denk dat je BETER bent met een lichtkrant tov zo'n bol.
          Maar idd zo'n bol is wel iets enorm knap.

          Info : contacteer ze eens he www.evdv.com

          Comment

          • sparky
            • Apr 2002
            • 2104

            #6
            Hoezo beter af met een lichtkrant? Deze dingen zijn nog nieuw genoeg om als blikvanger ergens te werken en dat lukt dan meestal ook prima. In dat licht bekeken is het een goed produkt. Een lichtkrant zien mensen al zo lang en zo vaak dat het niets opvallends meer is. Maar om boodschappen door te geven aan publiek in openbare gelegenheden werkt het natuurlijk nog steeds prima .
            Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

            Comment

            • movinghead
              • Aug 2001
              • 559

              #7
              [CENTER]Altijd van je af laseren[/CENTER]

              Comment

              Working...