Iemand werken op In Qontrol? (18-03-2005)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Fritz
    • Oct 2001
    • 621

Iemand werken op In Qontrol? (18-03-2005)

He forummers!

Morgen ga ik voor school werken bij In Qontrol in de RAI. Zijn er mensen van dit forum daar toevallig ook aan het werk? Kunnen we misschien even meeten

Ik heb er vanmiddag al een rondleiding gekregen en het ziet er echt geweldig uit. Ben benieuwd hoe het is als het morgen helemaal af is.
  • djroeland
    • Jan 2005
    • 2

ik weet er wel een,
    ze heet do, staat achter de bar, en is donkerblond, en ziet er goed uit !!
    ze heeft alleen een vriend geloof ik...

succes

Comment

• beyma
      • Oct 2002
      • 1614

Mijn maatje gaat filmen voor op de website van de organistie,dus allemaal lachen als je hem tegenkomt!!

Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• rinus bakker
        • Mar 2002
        • 5430

Hallo Fritz,

je kunt allicht na afloop ervan wel FF jouw ervaring op het forum zetten..
        "Werken voor school"
        Wat moet ik me trouwens daarbij voorstellen?
        Wat voor school is het en wat ga je daar dan doen?
        En als het er tijdens de bouw al zo goed uitzag ... neem wat pics!
        een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Fritz
          • Oct 2001
          • 621

citaat:Geplaatst door rinus bakker

Hallo Fritz,

je kunt allicht na afloop ervan wel FF jouw ervaring op het forum zetten..
          "Werken voor school"
          Wat moet ik me trouwens daarbij voorstellen?
          Wat voor school is het en wat ga je daar dan doen?
          En als het er tijdens de bouw al zo goed uitzag ... neem wat pics!
          Uiteraard zet ik na afloop hier ff een reactie neer!
          Ik zit op de NHTV in Breda en studeer daar voor Evenementenmanagement. Wij worden op bijna alle feesten van ID&T/Q-dance ingezet, maar ook op beurzen etc.
          Dit keer worden we ingezet achter de bar (verwacht er dus niet te veel van ) Ik ben 3e reserve, dus ik kan wellicht de hele avond feesten totdat ik word opgeroepen [8D]

Ik zou graag foto's willen nemen, maar een camera is niet toegestaan (ga geen risico nemen) Maar ik zal na afloop wel wat foto's van de site hier linken ofzo!

Comment

• djbirdie
            • Oct 2002
            • 509

Ik ga er vanavond als bezoeker heen. Ben zeer benieuwd want het thema is 2012 en op de Q-dance site zeiden ze dat ze dus het nieuwste van het nieuwste op het gebied van licht, geluid, laser en aankleding zullen gebruiken.

edit: het is trouwens vanavond de 19e, niet de 18e zoals in de topictitel.
            grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• Fritz
              • Oct 2001
              • 621

Het was inderdaad de 19e!

Zaals beloofd een reactie. Ik heb me goed vermaakt (stond in de main) maar heb meer moeten werken dan ik dacht haha. Ongeveer 3000 doppen van flesjes afgehaald! Nu blaren [8D] Foto's:

Achja...sommigen houden ervan, gelukkig had ik oordoppen!

Wat impressies, er waren 4 zalen in totaal

Comment

• Robert
                • Aug 2000
                • 630

Ik hoop dat dat niet ruim 123 dBA was terwijl er publiek binnen was... want:

1) Dat is belachelijk hard; daar wordt je doof van!

2) Dit soort praktijken zorgt ervoor dat er vroeg of laat een regel komt die grenzen stelt aan geluidsniveaus op evenementen. En die wordt dan opgesteld door een ambtenaar die een tabelletje uit de arbo-wetgeving gebruikt:

8 uur - 80 dB
                4 uur - 83 dB
                2 uur - 86 dB
                1 uur - 89 dB

En dan zegt zo'n ambtenaar: een concert mag niet harder dan 86 dB, een dance evenement mag niet harder dan 83 dB. Of iets dergelijks...

Als we (als evenementensector) die ambtenaren nou eens voor zouden zijn door zelf een beetje normaal te doen... Voor concerten is 100 a 105 dB op veel plaatsen de norm. Laten we ons daar dan ook aan houden!

Comment

• oversound
                  • Dec 2003
                  • 218

Je hebt toch verschillende meet methoden/bereiken?
                  Zoiets was het toch dat dit in gewoon bereik iets van 104 dB en dan een letter was.
                  Kan het helemaal mis hebebn maar zoiets stond me bij
                  Turbosound met QSC PL versterking en XTA processing. Ach doet het best goed!

Comment

• Robert
                    • Aug 2000
                    • 630

Jep... 100 dBA ervaar je als veel harder dan 100 dBC.

Dus als het metertje op de foto op dBC stond, is het in dBA (de gangbare maat) minder hard. Hoe hard het dan in dBA is weet ik trouwens niet precies... Daarom zei ik ook: Ik hoop dat dit niet 123 dBA was (met publiek).

Maar reken maar dat er geluidsmensen / bands / DJ's / zaaleigenaren e.d. zijn die het soms wel erg bont maken. Daar was mijn reactie dus ook op gericht. Zo kan ik me een concert van Motorhead herinneren... laat ik zeggen dat ze de tekst achterop hun T-shirts "Everything louder then everything else" waar proberen te maken. Maar zo zijn er nog wel meer voorbeelden te noemen!

Comment

Working...