Vrijwilligers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jo vaes
    • Jul 2002
    • 221

Vrijwilligers

Wat vinden jullie hiervan?
    Alles gaat ... als je maar genoeg betaald...
  • SpaceyDeeJ
    • Sep 2001
    • 876

3 woorden :

Toppunt van WAANZIN

citaat:
    Begin 2001 gaf ik mijn opleiding op voor het vak. Ik ben in dienst gegaan bij Focus Showequipement. Daar leerde ik het grote werk. Van massale houseparty's zoals Sensation tot theatervoorstellingen zoals Aïda. Van eigen producties kwam niets meer terecht omdat er geen tijd meer voor was.
    Eind 2002 ben ik gestopt bij Focus. Omdat er nog wel vraag was naar kleinschalige, goedkoop en professioneel uitgevoerde feesten besloot ik mijn eigen drive-in show aan te schaffen. Deze draai ik samen met een ex-collega van Focus en een enthousiaste vrijwilliger.
    Kortom, als je Showcase in huis haalt, haal je een bonk ervaring binnen. Ervaring op een breed vlak voor een schappelijke prijs.

Showcase werkt op freelance basis via D.C.&C. Payroll Services B.V.
    [B)]
    cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• Robert
      • Aug 2000
      • 630

Beetje vreemd, maar ik zou me er niet te druk om maken. Gewoon een paar figuren die wat aanklooien met wat apparatuur. En die proberen om 'professioneel' over te komen. Kijk even bij 'licht' en 'geluid' en je zal zien dat het allemaal wel mee zal vallen met die 'producties'.

Onder portfolio staan allerlei referenties; de meeste zijn klassefeesten en verjaardagen en zo. Ofwel: allerlei feestjes waar toch geen echte drive-in voor zou zijn gehuurd. Dus een serieuze concurrent is het voor de meesten niet denk ik.

(Overigens staan onderaan bij portfolio allerlei producties waaraan is meegewerkt... dat zal wel inhouden dat Focus dat heeft gedaan terwijl iemand van hun daar werkte. Ik denk niet dat ze als 'showcase' hebben meegewerkt.)

Ook andere onderdelen van de website zijn nauwelijks serieus te nemen. Maar dat geeft niks... wat mij betreft mogen die jongens lekker door-hobbyen. Ik kan me er niet druk om maken

Grtz. Robert

Comment

• BAJ productions
        • Jul 2003
        • 587

hij stond ook op marktplaats bij boxen. zat er ook al raar van te kijken. maar is zekers mogenlijk dan goedkoop feesten te draaien. vrijwilligers?????

kom maar op hieroo nog een plekkie!

nee heb sins kort al een gratus werk kracht er bij 2 zelfs!
        me vriendin en vriend die wou weten hoe we werken.
        groetjes,
        Bas

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5950

Ik weet wat ik ervan denk....

slotje door modje
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...