paaskuikens en klussen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5950

paaskuikens en klussen

Ja ja, ze zijn er weer....de J&H paaskuikens!

Niet dat het zo heel bijzonder is, de site admin heeft zo'n beetje voor ieder thema een eigen logo inmiddels, maarrrrrrr....

Pasen betekend voor een heleboel mensen een dagje vrij, voor de mensen in de softsector (ambtenaren) en het bank-en verzekeringswezen zelfs een extra lang weekeinde (want ook goede vrijdag vrij).

Een heleboel mensen die dus een lang weekeinde vrij hebben, veel activiteiten die worden ontplooid, dus drukte in de entertainmentsector...althans, dat is mijn perceptie[]

Sta je komende paasdagen ergens, vindt je het de moeite waard om hert hier te melden....leef je uit[]

ps. Ik ben zelf lekker vrij en ga van het mooie weer genieten....
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums
  • Jasper-Lichtbron
    • Jun 2001
    • 2155

Donderdagavond in de bunker in Eindhoven (studentenvereniging Demos) met een coverbandje (http://www.midnightrun.nl), verder lekker vrij aangezien ook de scholen een heerlijk lang weekend hebben . Donderdag belooft weer goed te worden, altijd heeeerlijke hamburgers daar, lekker vet met teveel ui d'r op [:P]

PS; welk mooi weer? Vanmiddag de auto gewassen en nu regent het [V]

Comment

• LJ Bert
      • Apr 2003
      • 270

hehe genieten wat een luxe sta zelf vrijdag op enterrock in genk en zaterdag en zondag zit ik met ozark henry in de AB in Brussel en dan maandag weer met Arno in luik dus niks vrij
      maarja degene die niet moeten gaan profiteer van je vrije dag he
      hehe wat een gedoe

Comment

• SpaceyDeeJ
        • Sep 2001
        • 876

Donderdag een Stand bouwen in de Rai voor Top Format, vrijdag lekker rust, zaterdag apres ski show in een kroeg. Zondag brunch..

Maar uuh, gaan we nog paaseieren zoeken op de site van J&H.... Mijn vriendin wilde dat ik het huis ging volleggen met die dingen. Had een mooi alternatief geweest om haar even de site te laten doorzoeken
        cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

citaat:Geplaatst door moderator

ps. Ik ben zelf lekker vrij en ga van het mooie weer genieten....
          Ik zal hier in het oosten de zon voor je ophijsen, hangt ff van het mastergrid af of dat op tijd hangt...

Comment

• eddy56
            • Mar 2004
            • 102

citaat:Geplaatst door SpaceyDeeJ
            Maar uuh, gaan we nog paaseieren zoeken op de site van J&H.... Mijn vriendin wilde dat ik het huis ging volleggen met die dingen. Had een mooi alternatief geweest om haar even de site te laten doorzoeken
            Ja leuk, alle pagina's afstruinen op zoek naar eieren, welkom bij modern paasen.

Vrijdag en Zaterdag zit ik Sally O Briens te zwolle met Barcode top100 band,
            zondag in Lettele bij deventer. 7 op de schaal van richter feesttentje[^]
            En er ligt nog iets voor maandag, boven op het dak van de praxis in zwolle, maar gaat denk ik niet door.

Greetz Eddy
            Apogee, i\'m loving it!

Comment

Working...