Nieuw speeltje?!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ostracized
    • May 2002
    • 214

Nieuw speeltje?!

onlangs heb ik mezelf een nieuwe (oke 2e hands maar toch) mengtafel kado gedaan. deze heb ik ff in een nieuw kissie gestopt, en ik wou het jullie niet onthouden[)][)]

hmmm eens kijken hoe snel het datalimiet is bereikt
    =====================================
    edit: oh ja, mocht iemand nog een voeding hebben die weg kan, mail dan even
    =====================================
    (...)
  • Drive inn tnt
    • Sep 2003
    • 1082

Zozo dat ziet er netjes uit?
    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• rene.derksen
      • Feb 2004
      • 649

Ziet er netjes uit voor een 2e hands! Zitten er verder veel beschadigingen op, die niet te zien zijn op de foto's? Ook die kist erg mooi!
      Licht is altijd zwaar.

Comment

• jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3150

Heb je voor de gein ook een paar specs voor degenen die de tafel niet kennen? [)]

Comment

• ostracized
          • May 2002
          • 214

ff denken....
          algemeen:
          DDA CS3
          32 mono inputs
          4 stereo inputs
          4 subgroepen
          LCR en LR-mono pan.

per kanaal: +48v, gain, -20Db, 3-bands eq(param. midden), laag-af 80 Hz, 6 aux(1&2 pre, 3&4 pre/post, 5&6post of anders dmv interne link op print.), LCR/LR-mono schakelaar, pan, mix/mono/subgr select, fader(joh), PFL en 2 ledjes.

verder talkback en SIP functie.

moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben, mijn eerste grote tafel(hiervoor een 12 kanaals peavey) vooral subgroepen erg blij mee.
          enige minpuntje vindt ik de 3 ipv 4 bands toonregeling, maarja ik kan ermee uit de voeten.

flightcase bouwen was vrij veel werk, vooral het frame ging best wat tijd in zitten ivm steunschotjes onder een hoek. maar het resultaat is ernaar zullen we maar zeggen

gr otto
          (...)

Comment

• sparky
            • Apr 2002
            • 2104

Netjes hoor, daar zul je vast veel plezier van gaan hebben :-)
            Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Upgrading your system
              • May 2003
              • 1684

ziet er mooi uit, alleen die glans afgelakte pluggenafdekplaat (geef het een naam) ben ik niet zo weg van, of komt het door de flitser??

valt mij iets te veel op.. maar waar zeur ik over.. goede pluggen gebruikt en netjes afgewerkt.. ik kan niet anders zeggen.. helamaal top.. veel plezier ermee, en plaats eens pic's van wat live action!!
              Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• beyma
                • Oct 2002
                • 1614

Rijdt dat nog een beetje lekker met die wielbasis van amper 20 cm ?? (schat ik zo)

En die drie pluggen in de deksel zijn zeker voor decklights ?
                Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• Gast1401081
                  • Mar 2001
                  • 7999

lijkt me net breed genoeg om de zwaaartekracht te omzeilen, we make hier ook de kisten net 10 cm hoger, dwz 10cm breder op de wielen, en dat gaat net goed...

knap kistje, zal binnenkort ook wat uploaden.

Comment

• ostracized
                    • May 2002
                    • 214

hmm wat die zwaartekracht betreft, t spant erom hij is topzwaar maar kantelt niet tijdens transport. bij optillen ff koppie erbij houden en dan gaat ie goed.
                    en inderdaad die pluggenafdekplaat(doghouse toch) is enigszins glans(geen hoogglans), was niet de bedoeling maarja, in t donker zie je dat niet zullen we maar zeggen...
                    wielplaat is op de kop af 28 cm breed en inderdaad die 3 XLR chassis zijn voor een setje littlites. verder een jackchassis voor koptel omdat deze op de "schoprand"van de tafel zat(onder de polssteun), en daar kom je bijna niet bij..

bedankt voor de positieve reacties!!
                    (...)

Comment

• Barthez
                      • Dec 2003
                      • 256

Dit ziet er absoluut netjes uit, en het blijven fijna tafeltjes die dda's, altijd leuk voor de kleine feestjes/bandjes/etc

één vraag, heb je er niet over nagedacht om de "klep-van-de-pluggenbak" (ook geen idee hoe je zo'n ding mooi noemt) aan de tafelkant te laten scharnieren? dit lijk me vrij onhandig met prikken/patchen??
                      Goed plan! ...doen we niet!

Comment

• ostracized
                        • May 2002
                        • 214

nee eerlijk gezegd niet over na gedacht, achteraf ben ik er wel achter dat ik deze klep gewoon horizontaal had moeten maken en dan haaks naar beneden, omdat als ik nu een dirct out zou pakken, de klep op de pluggen rust, verder zijn de auxen(XLR) ook wat kritisch maar daar zet ik wel een setje haakse pluggen aan en is t ook weer klaar...

mocht iemand anders ook iets nieuws(of 2e hands) hebben plaats t dan ook ff....

gr otto
                        (...)

Comment

• DJ.T
                          • Nov 2002
                          • 1502

Is dat niet precies wat hij doet?
                          Hij scharnier zit nu volgens mij aan de tafelkant...
                          We're ready to party, are you?

Comment

• ostracized
                            • May 2002
                            • 214

DJ t ik volg je even niet, de klep scharniert niet aan de tafelkant maar aan de overstaande kant.

hierbij een paar showfoto's. door tijdsdruk was de kist toen nog niet 100% af....

[^][^][^][^][8D][8D][8D]
                            more to come
                            (...)

Comment

• DJ.T
                              • Nov 2002
                              • 1502

Haha, het is nog vroeg hea.
                              Ik had een andere interpretatie bij ''tafelkant''.
                              We're ready to party, are you?

Comment

Working...