Nieuw speeltje?!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • niesten
    • Aug 2004
    • 115

@ostracized

Heb je ook nog foto's of beschrijving van de bedrading van de multi-stekker?
    Ik ben de kabelbrij bij mijn mixer namelijk beu en aangezien de multicore zowiezo aan vervanging toe is, wil ik een nieuwe case voor mijn mixer maken en deze ook uitrusten met harting (108?)
    Ik neem aan dat aan een multistekker de multicore naar de stageblok gaat en de andere naar het FX-rack. Vooral de bedrading van deze laatste is mij onduidelijk.

Alvast bedankt.

Groeten,
    Roger
    Sommige buttons op mijn lichttafel doen precies het tegenovergestelde: Full On = Black Out...

Comment

• SpaceyDeeJ
      • Sep 2001
      • 876

Woow, netjes gedaan. het plezier en het genot van het hebben van deze tafel is ook wel aan je geziht af te lezen
      cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• ostracized
        • May 2002
        • 214

@niesten,

ik heb voor de FOH multi de standaardnorm aangehouden, voor het efx rack heb ik een eigen "standaard" gemaakt. eerst alle inserts, dan de auxen, dan de masters. is ieder voor zich tenzij je wilt uitwisselen met concullega's...
        verder is een dergelijke kabelgoot ook niet weg, ziet er meteen netjes uit.
        pin betting is wel ergens via de zoekfunctie te vinden, weet t zo niet uit m'n hoofd....
        (...)

Comment

Working...