Drukste maand?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djlaakie
    • Sep 2004
    • 130

Drukste maand?

Wat is bij jullie eigelijk de drukste maand?
    En waardoor komt die denk je?

Ik zal dan maar gelijk beginnen.
    Bij mij zijn mei,juni,juli en augustus de drukste maanden.
    Dat komt denk ik gewoon door de zomer.

Ook is December een drukke maand en Januari ook.

Groetjes,

DJ Laakie
  • showband
    • May 2001
    • 4524

het jaar en bijbehorende soorten feest:

In de donkere wintermaanden hangen de witte gezichtjes graag in warme livemuziekcafés.

eind april tot en met juni zijn de maanden dat het mooie weer begint, er veel losse vrije dagen zijn, en de vacanties/examens nog niet losbarstten. Samen met vrijwel alle grote evenementen geeft dat mooi werk.

Half augustus introductiefeesten studenten. Door de weeks, dronken/moe publiek en meestal zeer laat.

In september in de boel altijd afgeladen met bruiloften.
    Reden is simpel. Als je je feest planned wil je 1) niet in de vacantieperiode van je familie zitten. 2) maar wel zo dicht mogelijk op de zomer. In de praktijk kiezen de enorm veel paartjes "het eerste weekend van september". En als dat met opties/reserveringen vol raakt schuiven ze een weekje later.

Hindustanen hebben iets met de tweede helft van september. De preciese feestaanleiding daarvan heb ik ooit uitgelegd gehad maar niet onthouden.

straat- en buurtfeesten die tijdens de lange zomervacantie als plan opborrelden. Zullen als ze doorgaan meestal plaatsvinden in de laatste week van september en de eerte van oktober.

half november t/m december de eindejaarsfeesten. Hoewel heel nederland langzaam erachter is gekomen dat je vrienden/ familie/ werknemers een groot plezier doet dit in januari te vieren. En vooral NIET in december. Je ziet dan ook een duidelijke verschuiving vanuit de ervaren feestorganisaties naar januari. Waarmee je weer rond bent

Zo doe je het hele jaar hetzelfde. En toch seizoensgebonden werk.
    lekker belangrijk!

Comment

• sis
      • Jul 2003
      • 3305

Bij mij is het een gans jaar druk [] behalve Februari , dat is altijd iets minder
      Maar goed ik klaag niet en mijn vrouw ook niet
      sis
      Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• martje
        • Nov 2000
        • 252

Drukste maanden zijn mei, juni, juli augustus, september, en de rest is verdeel over de andere maanden.

Groetjes,

Mark Vermeulen

Blussen noemen ze ook gecontroleerd uitlaten branden.......

Comment

• djroyS
          • Aug 2004
          • 132

Bij mijn is het altijd wel gelijk, maar der zijn natuurlijk maanden die eruit springen o.a. januari - mei - juni - september
          Met vriendelijke groet. RoyS

Comment

• daantje
            • Aug 2004
            • 265

augustus december en juni zijn bij mij toch wel erg druk!
            grtz daniël
            can you feel the light [:)]

Comment

• BAJ productions
              • Jul 2003
              • 587

alleen januari Februari en begin maart is altijd rustig.

voor de rest zomer heel erg druk met gemiddelt 3 feesten per week.

en verder december ook wel
              groetjes,
              Bas

Comment

• AJB
                • Jul 2003
                • 2289

Heb het hele jaar ellendige drukte... Oktober t'm mei = theaterseizoen... Juni t'm september= festivals... Vakantie ?...die hoop heb ik jarenlang geleden al opgegeven... [)]
                If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                ------------------------------------------------
                Arvid Buit
                Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• niesten
                  • Aug 2004
                  • 115

Bij ons is het vooral februari/maart erg druk. Maar ja, we zitten dan ook in het Zuiden (ALAAF)...
                  Sommige buttons op mijn lichttafel doen precies het tegenovergestelde: Full On = Black Out...

Comment

• ralph
                    Banned
                    • Aug 2000
                    • 2649

Ik maak me nooit druk, doe mn werk altijd even rustig, maakt dus echt niet uit welke maand het is....

nee, zonder dollen: het soort werk verschilt, theaterseizeon, beurzen...braderieen zijn seizoensgebonden. Bruiloften zijn er het hele jaar door, personeelsfeesten weer meer aan het einde van het jaar.

Het is kortom een gezonde mix en zo blijf ik aan het werk [:I]

Comment

• kokkie
                      • Nov 2003
                      • 1166

De drukste maand is de maand na de maand dat alle accountmanagers een hele maand aanwezig zijn geweest.[]

Nou ja, eigenlijk zoals iedereen het hierboven al gezegd heeft, het is net seizoensarbeid.
                      Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• Drive inn tnt
                        • Sep 2003
                        • 1082

Alleen januarie en februarie zijn iets rustiger. In de zomer is het heel erg druk. Elke dag een paar dingen.
                        Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Jasper-Lichtbron
                          • Jun 2001
                          • 2155

Over zomer gesproken... enig aardig lichtbedrijf nog een hulpje nodig? Ik zit mn werkroosters te bekijken maar zo heel druk is het helaas niet meer, tot aan de zomer maar de grote festivals boeken steeds vaker alleen Purple en consorten en laat ik daar nu net niet rondlopen. CV: Zie zoekfunctie Toch maar eens mn horizon gaan verbreden!

Comment

• Drive inn tnt
                            • Sep 2003
                            • 1082

Wij doen zowat heel het eiland in de zomer(Schouwen-Duiveland) Maar natuurlijk ook de rest van Nederland.
                            Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

Working...