IAB

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • joos
    • Mar 2005
    • 1

    IAB

    Hallo,
    ik wil graag wat mensen spreken die een cursus hebben gevolgd bij het instituur voor audio- belichtingstechniek.
    Ik zit er over te denken een cursus te volgen, maar wil eerst wat informatie voordat ik als studentje zo'n hoog bedrag neerleg !
    Alvast super bedankt!
    Veel liefs joos
  • Studio 2000 uden
    • Mar 2006
    • 60

    #2
    vraag maar raak zou ik zeggen, ik volg op dit moment de 1 jarige voltijd theater techniek opleiding aan het IAB te utrecht
    Hij heeft altijd in een radiostudio gestaan en er is nooit mee gesleept en gegooid zoals bands en drive inns dat doen

    Comment

    • peterkuli
      • Nov 2002
      • 113

      #3
      Vraag maar. Ik heb de Sound Reinforcement A cursus gedaan. In het algemeen kan ik zeggen dat het me goed bevallen is. De aanwezige kennis van de docenten vind ik zeer goed. Als je meer gedetaileerde vragen hebt hoor ik het wel.

      Comment

      • nielsb
        • Jun 2006
        • 98

        #4
        ik ben serieus na het IAB aant kijken, ook ik weet dat het een particuliere opleiding is maar kun je er ov voor krijgen of word dat knap lastig?

        Comment

        • peterkuli
          • Nov 2002
          • 113

          #5
          Voor zover ik weet kun je er geen studiefinanciering voor krijgen, dus ook geen OV-kaart. Het enige wat je kunt doen is het bedrag van de belasting aftrekken geloof ik, maar hoe dat precies zit weet ik niet.

          Comment

          • nielsb
            • Jun 2006
            • 98

            #6
            okee dank je

            Comment

            • Studio 2000 uden
              • Mar 2006
              • 60

              #7
              de 1 jarige opleiding is best aan de prijzige kant, maar het is zeker de moeite waard.
              hou er idd rekening mee dat je geen ov en studio financiering krijgt en dat het reizen van en naar school best in de cijfers kan lopen.
              en nog 1 ding, wanneer je op stage gaat, en dat merk ik nu is het toch erg handig als je zelf over een auto beschikt omdat je ooit heel ver moet reizen, en dat je ´s nacht vaak moeilijk terug komt met de treinen en bussen.
              Maar de opleiding is echt super.
              Voor echte details moet je me maar mailen, dan leg ik je graag het 1 en ander uit
              Hij heeft altijd in een radiostudio gestaan en er is nooit mee gesleept en gegooid zoals bands en drive inns dat doen

              Comment

              Working...