I-dj

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kokkie
    • Nov 2003
    • 1166

I-dj

Niet serieus genoeg voor in een ander forum volgens mij.

Leuk voor thuis of op een verjaardag, voor 900 euro een complete DJ boot[], maar verder geen serieuze dingen mee doen volgens mij.

Oh ja, wel met legale muziek erop gebruiken vrienden, zo moeilijk is dat niet meer tegenwoordig.
    Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).
  • stekelvarke
    • Dec 2004
    • 1062

Deze heb ik ooit al eens zien vorbij komen in een of ander toppic. Maar echt veel bruikbaar zie ik hier ook niet in.
    zo iets als dit zal de illegale muziek wel ten goede kome vrees ik.
    exit night into LIGHT

Comment

• rene.derksen
      • Feb 2004
      • 649

Waarom niet veel bruikbaar, oke het is apart. Maar I-pods hebben een goede kwaliteit muziek (mits je er goede kwaliteit nummers op zet) In principe kun je zo net zo goed mixen als met 2 cd spelers. Of zie ik hier nou niet het probleem wat jullie wel zien?
      Licht is altijd zwaar.

Comment

• discomidway
        • May 2005
        • 140

ik vind het als je er mee aan komt op een feestje heel kinder8tig uit zien....:S

Comment

• deurklink

citaat:Geplaatst door discomidway

ik vind het als je er mee aan komt op een feestje heel kinder8tig uit zien....:S
          Och... maakt dat nou uit dan? Vind het wel wat hebben! Draai zelf ook wel eens nummers van m'n ipod.. Maar vind dit wel weer het anderste uiterste (prijs, 2 ipod's). Ach als je geld zat hebt! Beste leuk voor in de huiskamer

Comment

• wouter_jp
            • Aug 2003
            • 105

citaat:Geplaatst door René.D

Of zie ik hier nou niet het probleem wat jullie wel zien?
            zit er een pitch control op?
            spelen !!

Comment

• showband
              • May 2001
              • 4524

In trendy plaatsen is een 'I-pod party' in.

Alle gasten mogen dan om de beurt een dancenummer uit hun I-pod draaien. Voor dat soort feesten lijkt me dit ding wel erg fijn.

beetje bijblijven bij de trends heren.

(met de nederlandse verzoekjes die je normaal gesproken hoort lijkt het me een hel trouwens. Maar goed, echt fashionbewuste ravers die ook nog sociaal inzicht hebben bestaan in dit land nauwelijks)
              lekker belangrijk!

Comment

• LichtNichtje
                • Nov 2004
                • 220

pff, alweer een IPOD gadget, t houd niet op!

Comment

• rene.derksen
                  • Feb 2004
                  • 649

Die 900 euro is dat inclusief of exclusief die 2 ipods? als het inclusief is, is het niet veel geld! wat kost een losse ipod immers al niet!
                  Licht is altijd zwaar.

Comment

• discomidway
                    • May 2005
                    • 140

toch blijft een echte dateq met 2 pioneers het leukste (A)

Comment

• Rock On
                      • Jan 2004
                      • 250

Goede kwaliteit muziek uit de i-pod? Ja. maar helaas is de DA converter niet von een heel beste kwaliteit. Toevallig heb ik afgelopen week wat tests gedaan aan de verschillende outputs van de iPod (iPod mini 4g en iPod Photo) en daar kwam uit dat beide uitgangen, maar vooral de line out (dock) behoorlijk vestlopen tegen een voedingsspanning. Ik heb een aantal keren meer als 50% van het signaal afgevlakt zien worden.
                      Lekker voor je speakers........ NOT! [}] [xx(]

Grtz
                      "I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem."

Comment

Working...