yamaha pm4000 on tour

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • berolios
    • Sep 2005
    • 1538

Zie je nou wel, ik twijfelde er al aan !! We hebben een keer een Easy-Tilt scheef getrokken met zo'n tafel (of was het nou een PM5000), daar zakte die auto écht bij lange na niet genoeg voor door zijn dak en veren om zo'n tafel te dragen !!

Wel grappig trouwens, ghi ghi

p.s. de Easy-Tilt ziet er nu ongeveer zo uit:

--------/
    -|-----/
    _|___/

(geen ronding meer, maar gewoon een praktisch rechte staaf om te 'tilten')

Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• meyerfreak
      • Mar 2004
      • 142

Allright frits je hebt de wasmachine gewonnen !!

Ok ik zal eea uitleggen.... We hebben een PM4K van Yamaha en deze tafel is al weer ruim 10 jaartjes oud. De packhorse flightcase van dit monster was echt aan zijn eind echter de tafel niet ! dus..... nieuwe kist [)]....

Dit is zoals Mac al heeft gezegd een lege case op mijn barrel een kadett uit '89 die over 3 weken niet meer door de APK gaat komen

En NEE ik heb er niet mee rondgereden op de openbare weg !!!

ART is the goal, engineering the tool to reach it!!

Comment

• Overdrive
        • Feb 2002
        • 717

Toch hoor ik niet zovaak over HOF, klussen jullie ook veel in de buurt want vaak is het BANO die ik dan met setje meyer zie staan in Groningen...

PS Astra=kadet, hallo ff wakker worden idd[)]

Comment

• Dj Devotion
          • Oct 2002
          • 21

citaat:Geplaatst door meyerfreak

Allright frits je hebt de wasmachine gewonnen !!

Ok ik zal eea uitleggen.... We hebben een PM4K van Yamaha en deze tafel is al weer ruim 10 jaartjes oud. De packhorse flightcase van dit monster was echt aan zijn eind echter de tafel niet ! dus..... nieuwe kist [)]....

Dit is zoals Mac al heeft gezegd een lege case op mijn barrel een kadett uit '89 die over 3 weken niet meer door de APK gaat komen

En NEE ik heb er niet mee rondgereden op de openbare weg !!!

Hmmm jammer eigenlijk, hadden we weer eens lekker kunnen lachen bij de volgende aflevering van wegmisbruikers
          Nix te melden

Comment

• jans
            • Feb 2003
            • 869

Ik had al zo'n donkerbruim vermoeden dat het bij HOF zou zijn, kon alleen dat schuurtje niet een twee drie thuisbrengen. Wie let er dan ook op schuurtjes als je materiaal komt halen.

Eindelijk begint mijn website vorm te krijgen

Comment

Working...