Rotary Woofer

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • KoenB
    • Mar 2003
    • 453

    Rotary Woofer

    Kwam ik daarnet tegen op internet:
    View information on our planar magnetic audiophile loudspeakers and contact our dealers for purchase info. Exotic-looking planar speakers, analog gear, accessories. Useful test tones on the web site.

    Wel een heel speciaal design van speaker. En een nog leukere prijs : 12900 dollar.
    Life is a freakshow, I just do the lighting
  • Rock On
    • Jan 2004
    • 250

    #2
    Dit lijkt me dan een uitstekende mogelijkheid voor de heren van Mythbusters om de Brown Note Theory weer eens uit de kast te halen!

    Verhaal klinkt plausibel. Kom maar op met een testje, wil het wel eens voelen... [)]
    "I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem."

    Comment

    • Drive inn tnt
      • Sep 2003
      • 1082

      #3
      Brown note zit niet op 5Hz maar op 11,5 geloog ik. Stukje over gelezen.
      Vette boksuh meneer

      [FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

      Comment

      • Freek Fokker
        • Aug 2003
        • 495

        #4
        Ik zie niet in waarom dat ding zo duur moet zijn. Ik snap wel redelijk hoe hij werkt denk ik. Op de zelfde manier hoe een helicopter zn lage frequenties voortbrengt, staat ook in het stukje geloof ik.
        SR20DET

        Comment

        • speakerfreak
          • May 2002
          • 1446

          #5


          zeker apart
          Derbi Gpr Project aan de gang

          Comment

          • BvE
            • Oct 2004
            • 385

            #6
            Is dit vet? De subwoofer werkt op het gebied dat wij niet kunnen horen, het zorgt er alleen voor dat je huiskamer gaat resoneren. Dit is dus gewoon klote aangezien je allerlei nare geluidjes door je muziek gaat krijgen door rinkelend glas enzo

            Comment

            • Drive inn tnt
              • Sep 2003
              • 1082

              #7
              Leuke techniek en interessant maar ja daar houd het ook bij op.
              Vette boksuh meneer

              [FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

              Comment

              Working...