Wie zei er dat SMPTE voor thuis geen nut had?
kerst
Collapse
X
-
Labels: None
-
-
-
Je zal maar tegenover zo'n geinponem wonen met je slaapkamer aan de straatkant !
Vind het trouwens wél echt lachen !
P.S. En als je denkt dat je dit soort figuren alleen in de VS vindt, dan ken je onze buurman nog niet (nou ja, hij woont bij ons in de straat, hij heeft normaliter wel niet zoveel verschillende kanalen en alleen wit, dus hij is wel wat conservatiever; ben eens benieuwd wat het dit jaar gaat worden)Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."Comment
-
"Schat, ik ga achter kerstverlichting..."
"Vergeet de LED-Tubes niet schatje!! En o ja, neem een paar washes mee ook goed?"
Man, ik lag dubbel...It's nice to be important, but it's important to be nice...Comment
-
Tsja, het is kerstvakantie, je spullen staan anders toch weg te roesten in de opslag, dus waarom niet. []
Ik mis alleen een multicolour laser van een paar Watt. [)]Comment
-
citaat:Geplaatst door AH
Weet iemand mischien hoe dit nummer heet ?Comment
-
Voor de uitgerangeerde lichtprogrameur die toe is aan vakantie. Maar die het niet kan laten om als zijn vrouw vraagt om de kertverlichting buiten op te hangen.Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
Comment