Goh, link naar mn vader gestuurd en opeens vond ie het ook wel leuk om het huis dit jaar eens flink aan te kleden. Alleen dan niet zo extreem als hier.... [:I]
kerst
Collapse
X
-
-
misschien kunnen we een wedstrijd er van maken wie het huis het mooiste aankleed met de kerst.
lijkt me wel een stunt. maar denk niet dat me ouders willen dat ik zo verga
groetjes,
BasComment
-
Heb nog een zooitje van die 1 en 4 kanaals DMX dimmers liggen. Denk dat ik maar is wat ga proberen dit jaar.Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
-
Waarmee zouden ze dat trouwens hebben gedaan: Via pc of iets dergelijks dat het op de muziek gaat ofzo want ik moet binnenkort een show maken wat op muziek gaat dus als jullie een antwoord hebben dan kan ik daar wel wat mee,
Groetjes ErikComment
-
Volgens zijn website gebruikt hij een Light-O-Rama controller.
Nuja als je een lightshow moet maken dewelke perfect gesynchroniseerd is op een opvoorhand vastgelegde soundtrack zou ik je toch aanraden om met midi-timecode te werken. Midi-Timecode wordt ondersteunt door de meeste professionele DMX controllers.
meer info:
Create something amazing where all your lights and special effects are perfectly timed to the music and video. We provide the hardware and software to make the magic that dazzles the crowds. Our controllers combined with award winning sequencing tools give you the power to synchronize lights and special effects.
Comment
-
-
De hierboven genoemde Wonderland-website hoort niet bij het filmpje (staat wel een ander geinig filmpje op trouwens).
Inmiddels is er wel een website:
Hierop veel filmpjes van de afgelopen jaren. En ook uitgebreide beschrijvingen + foto's van de gebruikte techniek.
Drive-in Discoshow Sussudio
Raad onze URL en win een blik op ons fotoboek.Comment
Comment