Te laat op bestemming aangekomen?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • timleurink
    • Mar 2005
    • 121

Te laat op bestemming aangekomen?

Zijn er nog mensen die te laat zijn aangekomen op de plaats van bestemming door het weer van de afgelopen dag?

Groeten Tim
  • Aart Rietveld
    • Aug 2004
    • 190

Of die vervolgens geen stroom hadden ? [xx(]

Comment

• Olaf Duffhuës
      • Oct 2000
      • 2477

Heb hem ff verplaatst naar de lounge..vond hem daar beter....Het er zelf trouwens gister 8,5 uur overgedaan om van R'dam naar Heesch te komen....Maar dat was gelukkig voor de hobby...
      Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Mathijs
        Moderator
        • Aug 2002
        • 1353

Vond dit bericht er wel bij passen:

Iemand nog zin in schommelen?

Comment

• discomidway
          • May 2005
          • 140

Hmmz we hadden een grote klus met het bedrijf waar ik werk in Rotterdam.
          En ben niet verder gekomen als Den Bosch want moest savonds nog een klus in Oss doen duzz heb het risico niet genomen....

Comment

• Dave
            • Jan 2001
            • 757

Ik heb ook een drive-in showtje afgezegd vrijdag. Collega zat vast in het treinverkeer, ik heb er 40 minuten over gedaan om met de auto van m'n huis tot aan de opslag te komen (4 km). Rijden met een aanhanger was niet verantwoord, en we zouden veel te laat aangekomen zijn. De organisatie verwittigd, en die konden hier begrip voor opbrengen.
            U x I = Boem.

Comment

• sis
              • Jul 2003
              • 3305

Ik was vrijdag wel op tijd
              maar door een grote stroompanne in Oost-vlaanderen moest ik niet aantreden, weeral geen euro verdiend
              sis
              Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• snoei
                • Apr 2003
                • 168

Op gewoon op tijd op locatie aangekomen (van venlo naar enschede zonder al te veel vertraging zaterdag) alleen hadden ze het laaddock nog niet schoon gemaakt. --> na 1,5 uur konden we dan eindelijk de wagen erin zetten. En na het opbouwen is toch alles doorgegaan, echter, opkomst van nog geen 100 man ipv 800.

Comment

• jurjen_barel
                  • Jun 2003
                  • 3150

Ik was in Zoetermeer, ff langs bij de showroom van Pr*w*bsh*p. Toen keken we ff in de computer op het kaartje van Trafficnet en alles stond grijs van de file (848 km) behalve het stukje snelweg terug naar Leidschendam.

Verder hoefde ik pas om 21:30 naar Delft voor werk en toen had ik ook nergens meer last van.

Comment

• Ahmed Al Dayri
                    • Oct 2005
                    • 354

citaat:Geplaatst door snoei

Op gewoon op tijd op locatie aangekomen (van venlo naar enschede zonder al te veel vertraging zaterdag) alleen hadden ze het laaddock nog niet schoon gemaakt. --> na 1,5 uur konden we dan eindelijk de wagen erin zetten. En na het opbouwen is toch alles doorgegaan, echter, opkomst van nog geen 100 man ipv 800.
                    Toch wel het afgesproken bedrag gekregen he?[B)]

Comment

• Gast1401081
                      • Mar 2001
                      • 7999

citaat:Geplaatst door snoei

Had je op vrijdag moeten proberen. Was je snachts om een uur of 3 aangekomen.

ik vertrok vrijdag morgen om half twaalf op nog geen 10 km van de werkplaats, en was er s'middags om half 4 pas/....

Comment

• som
                        • Nov 2002
                        • 787

voor mij was het gunstig..
                        hip hop battle voor de zaterdagavond,slechts 2 contestors ipv veel..18 minuten en klaar
                        Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

Comment

• DJP-BIM
                          • Jan 2004
                          • 289

ik had vrijdags kinderdisco, 500 meter van mijn huis , zeer relaxed. Heen ging nog, terug glibbere en glabbere
                          maar wel mooie foto van auto in sneeuw

bimshowequipment.nl

Comment

• discomidway
                            • May 2005
                            • 140

Ik ben wel van mening dat de show door moet gaan duzz afbellen is voor mij echt geen optie... ben ik vreemd hier in.

Comment

• Ibvee
                              • Nov 2002
                              • 714

Als het risico (te) groot is, er waarschijnlijk geen publiek komt, er geen stroom zou kunnen zijn, of je misschien toch niet aan zou komen en onderweg zou moeten overnachten...
                              Denk dat het btje kort door de bocht is om te zeggen dat afbellen geen optie is, het zijn allemaal afwegingen die je moet maken in overleg met de organisatie, en de beslissing hangt af van de omstandigheden. Als je koste wat kost die show door wilt laten gaan heb je in dit soort situaties best wel kans dat jij of de organisatie er niet blij van wordt. Die mensen hebben ook niet zoveel zin om dan de weg op te gaan...
                              De groeten => Micha

Comment

Working...