Op zich kan ik goed meevoelen met de irritatie die sommigen van de forumleden bekruipt als er weer een onderwerpje wordt geopend dat
*Of nergens op slaat
*Of eigenlijk tot de bagage van de vragensteller zou moeten horen
*Of meer thuis hoort in de categorie 'kijk mijn nou eens'
*Vul maar aan.
Mijn indruk is, dat met name de zeer jonge newbies zich hieraan bezondigen.
Op zich begrijpelijk, want die moeten alles nog leren, en de nieuwe internet generatie denkt, dat alles kan worden opgezocht, en niets meer door studie hoeft te worden eigengemaakt........
(Wat maakt het uit of Amstelveen in Noorwegen of Nigeria ligt, we hebben toch TomTom..! Rijd er zo naar toe hoor!)
Kunnen we niet voor een bepaald deel van het forum een soort toegangsbewijs vragen waaruit blijkt dat je zinnige vragen kunt stellen, resp. antwoorden kunt geven?
Zeg maar een soort ballotage[:I]
Lijkt me een mooi voornemen voor 2006.
J&H denk hier eens over na, of start een echte discussie resp. een opinie onderzoekje onder de leden...?
Sterkte ermee hoor!
Paul.
*Of nergens op slaat
*Of eigenlijk tot de bagage van de vragensteller zou moeten horen
*Of meer thuis hoort in de categorie 'kijk mijn nou eens'
*Vul maar aan.
Mijn indruk is, dat met name de zeer jonge newbies zich hieraan bezondigen.
Op zich begrijpelijk, want die moeten alles nog leren, en de nieuwe internet generatie denkt, dat alles kan worden opgezocht, en niets meer door studie hoeft te worden eigengemaakt........
(Wat maakt het uit of Amstelveen in Noorwegen of Nigeria ligt, we hebben toch TomTom..! Rijd er zo naar toe hoor!)
Kunnen we niet voor een bepaald deel van het forum een soort toegangsbewijs vragen waaruit blijkt dat je zinnige vragen kunt stellen, resp. antwoorden kunt geven?
Zeg maar een soort ballotage[:I]
Lijkt me een mooi voornemen voor 2006.
J&H denk hier eens over na, of start een echte discussie resp. een opinie onderzoekje onder de leden...?
Sterkte ermee hoor!
Paul.
Comment