Originally posted by Outline
Spelletjes op Consoles
Collapse
X
-
Originally posted by GoTMoReMet een PDA is dit al mogelijk
Maar wees nou eerlijk hoe ziet dat eruit ga je sensation draaien ofzo kom je met je pda gameboy of mobiel aanzetten en draai je daar de hele show mee.
Lijkt me persoonlijk toch niet echt leuk meerComment
-
Originally posted by masterblasterMaar wel maar met een dmx output dus kan je geen grote shows draaien.
Maar wees nou eerlijk hoe ziet dat eruit ga je sensation draaien ofzo kom je met je pda gameboy of mobiel aanzetten en draai je daar de hele show mee.
Lijkt me persoonlijk toch niet echt leuk meer
dit kan gewoon handig zijn als je bv op grote locatie zit, je met meerdere mensen aan een show werkt en er ergens een fout zit (bv in een movinghead)
Je kan er ff gaan kijken en dan kan je via de draadloze verbinding bv de lamp proberen te resetten zonder dat je constant heen en weer moet lopen van lamp naar desk. het kan gewoon gebruikt worden als "hulp op afstand".
greetzzzzwe had a light designer once, but he went mad so we shot him.
Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!Comment
-
dit was sarcastisch bedoeld tuurlijk weet ik waar het voor gebruikt word was vergeten de smiley er achter te zetten.
het geen waar schijnbaar een hoop mensen niet aan denken of niet van het bestaan weten is de uitbreiding van compulite hier krijg je een lampentest programma dat op je pda kan en zend moduleComment
Comment