is het waard hoor vaak leuke koopjes. + heb nog nooit mee gemaakt dat hij niet vol stond. alleen discobeurs is geen ruk aan. maar pa-markt is echt goed te doen!
PA markt 2006
Collapse
X
-
-
Originally posted by CompanionAan de webmaster een woord van dank om de PA-markt te benoemen in de balk van de chat-room.
J.P. was er ook in Vianen met een setje toen der wat herie verdeel kasten vergeleken moesten worden.
De ene hand wast de andere.
Helaas heb J.P. vandaag net ff gemist in de chat, nog even druk met de carnaval.Ik doe niet aan bijgeloof.
Dat brengt ongeluk.Comment
-
Voor mij gaat het feest dit jaar niet door. Moet helaas gaan skieƫnVette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
-
mensen, zijn er stands die wat dmx barren van de hand doen,(ben zelf geen voorstanden van die barren maar qua prijs vergelijking met dimmerpacks en harting ben ik ban dat ik er ook aanmoet:PMet vriendelijke groet,
Frans JansenComment
-
Originally posted by voederbietelmensen, zijn er stands die wat dmx barren van de hand doen,(ben zelf geen voorstanden van die barren maar qua prijs vergelijking met dimmerpacks en harting ben ik ban dat ik er ook aanmoet:PComment
-
-
Even een oproep aan de STANDHOUDERS , PLAK OVERAL PRIJZEN OP!!
Zo dat moest even groot Maar het is wel zo handig zowel voor de klant als hun zelf, mensen kopen eerder een product als ze gelijk de prijs zien en er niet om hoeven te vragen.
Wat helemaal super irritant is als je alleen wilt weten wat iets kost en de standhouder gelijk begint met "wat geef je ervoor" en dan een uitgestoken hand alsof we gaan handje klappen om een koe op de veemarkt
Dat wilde ik even kwijt....Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....Comment
-
Originally posted by beymaEven een oproep aan de STANDHOUDERS , PLAK OVERAL PRIJZEN OP!!
Bij mij zouden de prijzen varieƫren van uur tot uur en als je een beetje handig bent kan je daar als bezoeker ook gebruik van maken.Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).Comment
-
Originally posted by kokkieHet is voor jou misschien of je in de supermarkt loopt, maar dat is niet voor alle aanbieders zo. Die mensen staan daar en om wat te verdienen en om van hun oude zooi af te komen.
Bij mij zouden de prijzen varieƫren van uur tot uur en als je een beetje handig bent kan je daar als bezoeker ook gebruik van maken.
Greetzz en cheerssI'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drugComment
Comment