PA markt 2006

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • j@ns
    • Apr 2005
    • 93

lijkt me toch duidelijk...

als het druk is hoef je niet zo snel korting annex "eenmooi prijsje" te geven omdat je anders toch naar de andere klanten toegaat die staan te trappelen voor de stand om wat te kopen. meestal laat zo,n iemand even nadenken en dan gaat zo iemand eerder tot aankoop. en uiteraard als het rustiger is moet je eerder toegeven aan een bepaalde prijs.

dat is nu handel, wat de gek ervoor geeft hahahaha

ik ben ook al 4 jr van plan om te komen maar ik denk dat ik t wéér vergeet ....

Comment

• rabies
      • Mar 2006
      • 42

aangezien s.a. ook n stand heeft ga ik zeker weer, het is tot nu toe nog geen enkele keer voor niks geweest.

Comment

• beyma
        • Oct 2002
        • 1614

Die mensen staan daar en om wat te verdienen en om van hun oude zooi af te komen.
        Ja en dat wil je toch het liefst zo snel mogenlijk ??! dan kan je toch gewoon nog wel even een prijs er op plakken ??
        En koopt iemand veel tegelijk, dan maak je er een mooi rond bedrag van.....

Wat jij nu dus zegt is dat je net zolang moet wachten tot de beurs bijna sluit, want ze hebben toch niet zoveel zin om al die zware troep weer in de bus te laden en thuis weer in de loods te dumpen.....

Terwijl als je er op had gezet, deze "glijbanen" (o.i.d) kost 150 euro, dan had je ze zo verkocht, maar omdat je een hele tijd stond te lullen met een andere klant ben ik door gelopen.....

Nee, als ik zou weten van welke stand jij bent, hou ik je een kwartier aan de praat, en koop dan alsnog niks! Jij irritant, ik irritant
        Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• voederbietel
          • Feb 2005
          • 197

ik ben het even vergeten van vorig jaar maar kan je daar pinnen(heel bel;angrijk!)
          Met vriendelijke groet,

Frans Jansen

Comment

• beyma
            • Oct 2002
            • 1614

Nee Henk je kan daar NIET pinnen!! Er zit in Houten wel een bank, maar voor je die gevonden hebt in dat gat daar is de beurs alweer over!

Zorg voor een gevulde portemonee! En het schijnt dat om het uur de prijzen variëren , of als ze je een leuk koppie heb je korting krijgt.....

Comment

• ralph
              Banned
              • Aug 2000
              • 2649

Noem het kruisbestuiving of niet....
              Maar laat nou net de 25e maart ook J&H magazijnuitverkoop hebben.

Prijzen staan vermeld op de lijst met producten, PIN apparaat aanwezig.
              Voor meer details: check de forum agenda.

Wegens werk ben ik op geen van beide locaties, wel jammer altijd gezellug de PA markt.

Comment

• hugovanmeijeren
                • Oct 2004
                • 1436

Wordt er nog iets van een forum meeting, a.k.a. met z'n allen in de kantine zitten, gehouden?

Groeten Hugo
                Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• jurjen_barel
                  • Jun 2003
                  • 3150

Helaas moet ik achteraf toch skippen.

Agenda is paar weken terug samen met mijn laptop terug naar de winkel gegaan wegens een kapot moederbord. Ik dacht dat deze dag vrij zou zijn, dus had iets te snel een klus aangenomen.

Sorry Vasco, binnenkort dan maar eens ergens afspreken.

Comment

• Koen van der K
                    • Aug 2005
                    • 1146

... net terug van de PA-markt ... haha ! nog nooit zoveel vooroorlogse audio-scrap bij elkaar gezien ! Maar gezellig en lekker druk was het wel !

Bij sommige standhouders leek het wel hoe ouder het apparaat hoe hoger de prijs ... nostalgie kost wat ;-)

Wel leuk zo'n rommelmarkt maar zou er niet snel materiaal vandaan halen om in te zetten voor professionele klussen.

Enfin, 't was leerzaam en leuk !

Groeten,
                    Meer is minder, minder is meer

Comment

• esound
                      • Oct 2004
                      • 193

ben ook weer terug viel erg tegen vergeleken met voorgaande jaren.

Comment

• oversound
                        • Dec 2003
                        • 218

Ook alweer eventjes terug, ten opzichte van vorig jaar waren er dit jaar minder stands en ook het aanbod per stand vond ik niet zo bijzonder. Zoals gezegd veel oude apparatuur (wat ook wel leuk kan zijn om naar te kijken) maar heb me voor de rest goed vermaakt. Buiten wat xlr's, een krachtstroomverdeelblok en een 3 HE inlegsteun, weinig gekocht.
                        Turbosound met QSC PL versterking en XTA processing. Ach doet het best goed!

Comment

• gilly
                          • Jun 2002
                          • 105

Ik ben ook even langs geweest, En vond ook dat sommige 2e hands apparatuur voor bijna nieuwprijs te koop stond.

En inderdaad veel oude meuk.. Waar je als je het mij vraagt alleen thuis nog wat aan hebt, Zeker niet voor op de klus..

Ik ben gelukkig geslaagd.

In mijn andere topic waar ik op zoek was naar aanvuling van 2 subs heb ik gelukkig op de pa markt kunnen vinden.

2 mooie nsx subs met bijbehorende nsx versterker

Ook ben ik druk in de weer met flightcasebouw, dus heb daar een aantal kilotjes flightware vandaan weten te halen en dat gelukkig allemaal binnen budget.

dus pa-markt 2007 ga ik zeker weer..

gr Gilbert

Comment

• Watt Xtra
                            • Oct 2004
                            • 1119

ik snap er dus ook helemaal niets van, vorig jaar ook geweest, gister helaas verhinderd. mij is ook opgevallen dat er idd veel voor absurd hoge prijzen wordt aangeboden. Zelf het een en ander op internet gezet omdat ik dus niet kon. Krijg je vele biedingen waar ik mn bed niet eens voor uitkom. vreemde mensen hoor, die "lichtnichten en geluidslullo's!!" Is er een markt denken ze enorme hoeveelheden geld te verdienen en de ander denkt dat het heel goedkoop is, is de markt weer voorbij, heeft niemand meer geld of wil men het voor nope hebben!
                            JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Max
                              • Feb 2003
                              • 680

Gisteren ook geweest, sfeer was uitermate top máár vind het erg jammer dat er elk jaar steeds meer stands bijkomen die alleen nieuwe apparatuur aanbieden.

Wel leuk was om te zien dat sommige kramen echt graag van alles afwilde en dus heel snel met de prijzen omlaag gingen en uiteindelijk met een lege vrachtwagen terug gingen, terwijl andere bedrijven (ik noem geen namen ) op het einde even hoge prijzen vroegen als in het begin, en voor de hand liggend gingen zei dan ook met een volle vrachtwagen naar huis.

Comment

• beyma
                                • Oct 2002
                                • 1614

Ik ben dik tevreden naar huis gegaan! Heb twee leuke portable beamer's gekocht voor 50 euro per stuk, waarvan één slechts een losse flatcable had en die doet het nu als een tierelier, de andere is iets duurder om weer aan de gang te krijgen, die moet een nieuwe lamp van 400 euro hebben

Verder nog een beheheheringer DJX700 mixert voor 75 euri (met doos en boekjes) , en een hoop leuk klein spul onder het motto geinig voor weinig !
                                zoals twee Bose freespace III subwoofers voor 35 euri, en die komen hier bij me PC te staan

Kortom , het was geen verloren dag !

Comment

Working...