De carnavals knaller van 2006?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • deloitte
    • Sep 2005
    • 135

De carnavals knaller van 2006?

hallo,

mijn vraag aan jullie, wat word het ultime carnagals nummer(s( van dit jaar. ik denk
    gebroeders co - trampoline
    jannes - een beetje meer
    soca gang - come sing along
    arie ribbers - polonaise hollandaise
    john meijer - achter op de slee
    het heel aardig gaan doen dit jaar.
    laat julie meningen maar horen.

gr bram
    voor de een z'n uitgang is voor de ander z'n ingang....
  • Drive inn tnt
    • Sep 2003
    • 1082

en Atje dan?
    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• daantje
      • Aug 2004
      • 265

carnaval 2006

favo lijst van mij

frans bauer - lekker ding
      jannes - een beetje meer
      gebroeders ko - trampoline
      gebroeders ko - een broodje frikandel
      gebroeders ko - wat zit je haar leuk
      rené schuurmans - zomaar verliefd
      rené schuurmans - ga jij maar weg
      Alex - de liefde
      Alex - meissie meissie
      jannes - ik kan met jou de hele wereld aan
      en uiteraard atjeh - met boom boom tuut tuut ofzo
      laterzz
      can you feel the light [:)]

Comment

• DJ_matthias
        • Jun 2005
        • 620

zanger bob mss?
        de muzikale relevatie van 2005

greetzzzz
        we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
        Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• R. den Ridder
          • Sep 2000
          • 1500

jongensjongensjongens...men kijkt echt niet verder dan wat Berk-music uitbrengt en minimaal een beat heeft van 140 of wordt gezongen door iemand afkomstig van een woonwagenkamp he...stelletje DJ's!

persoonlijk ga ik voor "Een hele fijne vogelgriep-Youp van het hek" "Laura Lynn-Je hebt me duizend maal bedrogen" en "We worden bedreigd door de moslims-vliegende panters" al vrees ik dat dit plaatje natuurlijk helemaal uit zijn verband gerukt wordt door mensen die in de jaren '70 den Uyl is in de olie geweldig vonden maar nu sarcasme niet meer snappen..en zatte boeren dan...En persoonlijk ben ik Pro Pater moeskroen in het cafe!

Comment

• MarkRombouts
            • Jan 2005
            • 1391

Adje -> Boem is Ho, Tuut Tuut gaat het hopelijk helemaal worden.

(is goed voor de handel)

Comment

• mverdult
              • Dec 2003
              • 123

kanjers 2006

john meijer - jij bent precies wat ik niet wil
              frank verkooyen - als je maar altijd van mij bent
              rene schuurmans - zomaar verliefd
              rob van daal - natalie
              hans kaay - d'r uit is d'r uit
              wc experience - mag ik hier rooke
              jan smit - eens per jaar
              jannes - een beetje meer
              rene riva - c'est la vie

dit zijn een beetje de platen die ze bij mij het meeste aanvragen op het moment.........

Comment

• daantje
                • Aug 2004
                • 265

Originally posted by R. den Ridder
                jongensjongensjongens...men kijkt echt niet verder dan wat Berk-music uitbrengt en minimaal een beat heeft van 140 of wordt gezongen door iemand afkomstig van een woonwagenkamp he...stelletje DJ's!

persoonlijk ga ik voor "Een hele fijne vogelgriep-Youp van het hek" "Laura Lynn-Je hebt me duizend maal bedrogen" en "We worden bedreigd door de moslims-vliegende panters" al vrees ik dat dit plaatje natuurlijk helemaal uit zijn verband gerukt wordt door mensen die in de jaren '70 den Uyl is in de olie geweldig vonden maar nu sarcasme niet meer snappen..en zatte boeren dan...En persoonlijk ben ik Pro Pater moeskroen in het cafe!
                ff een reactie op R. den ridder. dit is een deel uit de aanvragenlijst van afgelopen zaterdag die ik op mijn pc heb staan. ik ben geen DJ en wil er ook niet mee vergelijken worden :-) ik heb in mijn hele leven nog maar 1 keer een DJmixer aan geraakt.
                laterz
                can you feel the light [:)]

Comment

• Companion
                  • Dec 2005
                  • 86

Dat er toevallig veel artiesten bij staan die hun CD's door Berk Music laten produceren/distribueren e.d. is natuurlijk wel het gevolg van de enorme hoeveelheid promotie zij maken voor de artiesten. Kijk maar eens op de website http://www.berk-music.nl of kijk bij http://www.dj-collectief.nl waar de aktiefolder is te lezen van Berk voor de leden van het DJ-collectief.

Overigens doet HJDM ook wel veel aan promotie, maar is een wat kleinere maatschappij. Evenzo is hier multidisk te noemen.

Het zou wenselijk zijn dat alle maatschappijen zich zo zouden uiten als Berk, HJDM en Multidisk.

Maar als er andere artiesten zijn... laten zij zich melden... misschien worden het nog hitjes... Er zijn genoeg (A en B) artiesten in Nederland die een leuke CD maken die voor de carnaval (en ook op andere feestelijke momenten) te gebruiken zijn.
                  Op naar de volgende beurs....

Comment

• R. den Ridder
                    • Sep 2000
                    • 1500

Persoonlijk vind ik dat een DJ zijn eigen stijl maakt ipv zich te laten leiden door wat een aantal majors uitbrengen, maar gelukkig ben ik geen DJ..die zaken als dj-collectief vind ik de vermicrosofterisering van de dj-sector...iedereen werkt er mee, maar of het beter is? maar goed; back on topic

Comment

• ralph
                      Banned
                      • Aug 2000
                      • 2649

Waarde naamgenoot, je bent slecht geinformeerd daar waar het de activiteiten van dj-collectief betreft.

DJ collectief probeert juist zoveel mogelijk platenmaatschappijen zover te krijgen dat ze nieuwe releases aanbieden zodat deze snel bij de dj's terecht komen.

In het apres-ski wereldje is berk een belangrijke speler, in de carnavalswereld is het maar een ukkie.

De leukste carnavalshits van 2005 ( ik noem: "schat, waar zijn de koffiepads") zijn toch weer van een plaatselijke vereniging en beperkt in omloop gebracht.

De beste hits scoor je niet via de platenzaken boven de rivieren, zal je toch echt naar het zuiden moeten gaan om de inkopen te doen.

Voor de mensen die niet naar het zuiden willen afzakken, maar toch carnaval een beetje willen meemaken: sta van zaterdag t/m dinsdag met www.discoshow.nl in zaal decibel te Harmelen.

Comment

• R. den Ridder
                        • Sep 2000
                        • 1500

waarde naamgenoot..je hebt deels gelijk hoor, maar middels zulke constructies rem je jezelf af vind ik..maar allez, misschien heb ik als lichtpik makkelijk praten..wij hebben zulke dingen niet eens :-), een sporadisch beursje na dan...

qua carnaval vind ik dat je idd beter de plaatselijke verenigingen in de gaten kunt houden dan de platenmaatschappijen...Banana tropicana van dubbel S zonder T bijvoorbeel zul je nergens horen als je je tot de gangbare kanalen betreft, maar wel als je luistert naar zenders als Valencia etc...en die plaat is zelfs al bij NAC in het stadion gedraaid voor aftrap..

Comment

• TPL
                          • Jan 2005
                          • 63

Nummers voor 2006 in willekeurige volgorde

Carnaval

Bad Brothers - In de hemel
                          De worteltjes van oranje - Klein konijntje heeft een wortel in zijn hol
                          Piet en de golfballen - we doen de polonaise achteruit
                          Adje en Theo - Boem is ho ( tuut tuut)
                          Ronald - Als tante klaar komt
                          Rob van daal - Natalie
                          Rogier en co - Schatje mag ik je foto
                          Rene schuurmans - zomaar verliefd (ook best wel apreski)
                          Feestpolitie - strippenkaart ( dit wordt zeker 1 van de toppers dit jaar!)
                          ivo en de koffiepads - koffiepads
                          denans - in ons cafetje
                          Het feestteam - liefde voor muziek
                          santa rossa - viva hollandia
                          De vliegende panters - we worden bedreigd door de moslims
                          arrie ribbens - ritsen ritsen
                          havenzangers - neem er nog 1
                          Peter smulders & fiesta servessa - komt de fanfare weer voorbij
                          niek & danny - dikke mik
                          Patty brard & ome henk - ik wil knallen
                          gebroeders ko - broodje friekandel
                          one two trio - snelle jelle (matig hoor)
                          one two trio - biertje
                          duo xxl - hannelore
                          youp van 't hek - een hele fijne vogelgriep (tja carnaval?)
                          Bad Brothers - ik leef niet meer voor jou (leuke cover)
                          Henkie - lief klein konijntje (van de fiets en de spaken enz)
                          wc experience - ik kaik naor ut weer van Henkie (omroep Brabants henk)
                          De alpenzusjes - daar zij we weer
                          marco kanters - Je mag wel jagen [maar schieten mag je niet]
                          Johan vlemmix - vogelgriep (vogeltjesdans versie zoveel)

Apreski

Feest dj maarten - pret op mun luchtbed
                          Danny nicolay - weet je nog wel (die avond in de regen)
                          Dennis Jones - ma belle amie
                          Hero - Toen ik je zag
                          starkoo - mag ik naar je kijken (dit wordt ook 1 van de toppers)
                          Rene schuurmans - zomaar verliefd
                          John meijer - achter op de slee
                          Het beukt hier tegenwoordig - watskejump (jump)
                          avenue partysquad dj's - cotton eyed joe (jump)
                          het feestteam - liefde voor muziek
                          santa rossa - viva hollandia srv manner RMX
                          Dj goldfinger - circus renz
                          gebroeders ko - broodje friekandel
                          de heinoos - viva chaotica
                          Dj maurice - brabantse nachten zijn lang
                          The happy hour crew - vliegend hert

NL talig

Hans Versnel & piratenteam - Daar feesten we allemaal
                          Frans Bauer - Weet dat het zonnetje schijnt
                          Bob - laat het sneeuwen

Zo dat was het voor nu even,

en de discussie over Berk music, Berk is zo'n beetje de eenige die nog wat doet in feestmuziek. Helaas zie ik tog de trend dat echte carnavals muziek (de echte hoempapa's) langzaam aan weg kwijnt. Gelukkig wordt er op lokaal niveau nog veel van de oude soort gemaakt. De cd knotskraker 06 (brabant) is zo'n cd. Maar de tijd dat Andere van Duin elk jaar een dikke carnavals hit scoorde en er de daverende 13 carnaval LP's werden uitgebracht (landelijk) is voorbij. Ook hoor je haast niks meer op de radio.
                          als blikken konden doden stopten ze er geen groenten in

Comment

• Jugfire
                            • Oct 2004
                            • 91

Vandaag een leuk nummer dat denk ik ook wel een goede is voor komende karnaval

Dj-Crew - Brabant

Cover van het nummer Brabant dat guus meeuwis heeft uitgebracht.
                            Is denk ik wel een goed nummer voor de komende karnaval
                            Ik ben dan wel een newbe maar dat wil niet zeggen dat ik newbe

Comment

• shure-fan
                              • Sep 2003
                              • 1046

ik merk dat de zware jongens hier nog niet eens genoemd zijn terwijl daar ook een nieuw nummer van uitgekomen is.
                              Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

Comment

Working...