De carnavals knaller van 2006?
Collapse
X
-
-
Jot...limburgse Hoempa gecombineerd met ouderwetsch dialect vanuit een andere windrichting..erg stoer al twijfel ik of het in west-brabant aan zal slaan...
Die koffieboontjes zijn trouwens ook erg goed, net als homo, bi of hetero van de vliegende panters..kunt wel merken dat die brabantse genen hebben :-)
Verder idd John meijer met "jij bent precies.." die je al weer een tijdje hoort.Comment
-
-
HI 5 - Met z'n allen op een lijnComment
-
-
Walter vermeer met houdoe en bedankt is volgens mij al 3 jaar oud zoniet nog ouder, Tjoeke Tjakke van de kreta boys was vorrig jaar al uit maar is geen grote hit geworden.
Nee de feestpolitie-strippenkaart en strakoo- mag ik naar je kijken en als mee laller dit jaar Ik leef niet meer voor jou van de Bad-brothers en als he dansje plaatje komt de vogelgriep van johan vlemix denk ik in goede aanmerking (aangezien ik daar ook al een paar zalen goed op los heb zien gaan).
Maar er kan altijd nog een grote verassing komen.
Ook nog leuk om te weten (aangezien we tog op een licht en geluids forum zitten) is dat de Dj's van de DJ crew werkzaam zijn bij stagelight.(zoizo een paar dacht).als blikken konden doden stopten ze er geen groenten inComment
-
-
ik zeg; Banana Tropicana verdient nog wat aandacht...is van Dubbel S zonder T. verder zijn de meeste nieuwe al gouwe ouwe, eindelijk is het carnavalsrepetoire het weer aan het winnen van de apresski.Comment
-
Originally posted by OutlineEn kent iemand nog gouwe ouwe? Doen het ook altijd wel leuk...
Cris debuut - houd um vast caterina
Wim kersten & de viltjes - bloemetjes gordrijn
pupke blauw - onze ouwe sint jan
van alles we & cv de loeiers - al die hendjes de lucht in
Toon hermans - Mien waar is mijn feestneus
deurzakkers - zak es lekker door
Wim kersten - Bij ons staat op de keuken deur (dit jaar een rmx van uitgekomen)
vader Abraham - Geef mij de liefde en de gein
Vader Abrhama - vader abraham had 7 zonen
adele bloemendaal - wat heb je gedaan daan
Ria valk - de liefde van de man gaat door de maag
De stipkes - unne spijker in munne kop
Arie ribbens - Brabantse nachten zijn lang
Arie ribbens - als ze me missen
Andre van duin - er staat een paard in de gang
Andre van duin - grote bloemkolen
de havenzangers - s'nachts na 2e
guus meeuws en vagant - het donderd en het bliksemt
hydra - als het gras 2 kontjes hoog is
Wim kersten - woensdag morgen krijg je rooie rozen
en nog veeel meer (als je er meer wilt weten stuur me dan maar even een pm)Last edited by TPL; 16-02-06, 12:55.als blikken konden doden stopten ze er geen groenten inComment
Comment