Reclame maken voor drive-in show

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ljkev
    • Nov 2005
    • 27

Reclame maken voor drive-in show

Hallo ben een Dj van 16 jaar,ik zou graag een beetje reclame willen maken voor mijn drive-in show maar mag dit zomaar?
    bv.: mag ik in een bakker een A4 blad ophangen met daar een beetje informatie op als de eigenaar hiermee akkoord gaat

Hopelijk kunnen jullie mij een beetje helpen
  • mac tecson
    • Feb 2006
    • 348

natuurlijk mag dat.

Die eigenaar beslist over wat er in zijn zaak komt te hangen, dus als hij dat goed vind is er geen probleem.
    Je moet dit gewoon zien als een kleinschalige aankondiging waar niemand last van heeft.
    Als je een enorm bord van 20 m2 langs de weg gaat zetten praten we natuurlijk over een totaal andere situatie.

Maar een A4'tje is absoluut geen probleem

Comment

• Baszza91
      • Oct 2005
      • 476

Dan ga ik dat ook maar doen. Is dicht bij in de buurt een groot winkelcentrum (ruim 20 winkels) dus dat komt wel goed.

Greetzz en cheerss
      I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• mac tecson
        • Feb 2006
        • 348

je ziet vaak in supermarkten zo'n advertentiebord of muur staan met allemaal kleine berichten en advertentie

Comment

• DJP-BIM
          • Jan 2004
          • 289

daar mag je geen reclame op plaatsen tenminste hier niet, word direct verwijderd

alleen verkoop/gezocht ad's
          bimshowequipment.nl

Comment

• Baszza91
            • Oct 2005
            • 476

Ik zal het een keer navragen bij een van de supermarkten wat wel en niet mag.

Jullie horen het wel als ik meer weet.

Greetzz en cheerss
            I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• Banned
              Banned
              • Dec 2003
              • 951

dat ze het weghalen vindt ik flauwekul omdat JIJ een DIENST AANBIED !

Je verkoopt je dienst aan de lezers. Dit vindt ik geen reden om hem wegtehalen.

Maar ja ieder heeft er een eigen kijk op.

Comment

• ljkev
                • Nov 2005
                • 27

Bedankt ben nu al een heel stuk verder nog een paar kopietjes maken en dan gaan rondvragen.

Comment

• laserguy
                  • Jun 2003
                  • 2755

Hou je er wel rekening mee dat ook ambtenaren van de belastingdienst mensen zijn die op zaterdag met het vrouwtje mee moeten op de shoppingtour omdat ook zij voeding nodig hebben? Hou je er dan rekening mee dat ze jouw berichtje wel eens zouden kunnen lezen en ze je misschien een bezoekje brengen als ze merken dat je nergens officieel staat ingeschreven (KvK, ...)? En wedden dat dat niet is om van jouw diensten gebruik te maken dan?
                  Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Baszza91
                    • Oct 2005
                    • 476

Originally posted by laserguy
                    Hou je er wel rekening mee dat ook ambtenaren van de belastingdienst mensen zijn die op zaterdag met het vrouwtje mee moeten op de shoppingtour omdat ook zij voeding nodig hebben? Hou je er dan rekening mee dat ze jouw berichtje wel eens zouden kunnen lezen en ze je misschien een bezoekje brengen als ze merken dat je nergens officieel staat ingeschreven (KvK, ...)? En wedden dat dat niet is om van jouw diensten gebruik te maken dan?
                    Als dat zo is dan heb ik mijn antwoord al klaar liggen

Namelijk:

Het is gewoon om mijn hobby terug te verdienen.

Greetzz en cheerss

Comment

• DJ.T
                      • Nov 2002
                      • 1502

Zolang je niet meer verdiend dan je uitgeeft maakt de belasting zich denk ik niet druk hoor.
                      Pas als ze denken wat te kunnen verdienen gaan ze actie ondernemen.
                      We're ready to party, are you?

Comment

• mac tecson
                        • Feb 2006
                        • 348

Originally posted by laserguy
                        Wat een onzin. Die gasten hebben wel wat beters te doen. Die zullen echt niet achter iedere hobby dj aan gaan.

Niet alle supermarkten willen dat er advertenties worden opgehangen.
                        Ik doelde ook meer op een bord dat door die supermarkt speciaal daarvoor is opgehangen; je moet natuurlijk niet zomaar dingen gaan opplakken aan de ruiten. Het is de keus van de eigenaar/beheerder en iedereen heeft er een andere mening over. Vraag het gewoon even en dat is wel zo netjes.

Comment

• DjFx
                          • May 2004
                          • 307

Gewoon ophangen op prikborden, eventueel pak je ook de buurthuizen mee.
                          Vaak erken supermarkten met "kaartjes" , gewoon kleine ad maken en die opplakken , de mijne hangt er al 2 maanden []

Comment

• pri_snl
                            • May 2005
                            • 35

Ik zou het niet alleen op supermarkten gooien, maar kijk ook eens rond bij andere winkels, cafe's, sportcentra etc.
                            Bij die winkels zie je wel eens vaker posters van allerlei dingen hangen

Dat verhaal van die ambtenaar lijkt mij onlogisch, ze zullen jou als hobbyist niet zomaar pakken, ze kijken mooi verder totdat ze een groter bedrijf tegenkomen waar het fiscaal niet helemaal klopt ...

Comment

• tuurKE
                              • Jan 2005
                              • 252

Originally posted by mac tecson
                              Wat een onzin. Die gasten hebben wel wat beters te doen. Die zullen echt niet achter iedere hobby dj aan gaan.

Daar zou ik toch nog niet zo zeker van zijn. Ik heb dus wel een kvk en btw nummer. En dacht dat ik hier en daar ook eens iets zonder faktuur kon doen. Stonden die ijverige ambtenaartjes plots aan mijn deur om alles eens te "controleren". Ik alle gevraagde documenten bij elkaar gezocht en toen kwamen deze heren af met een affiche van een party waar mijn naam op stond en waar zij geen factuur van terugvonden. Nog geprobeerd met te zeggen dat het sponsering was, maar daar moesten ze dan ook weer een bewijs van hebben.

En dan heb je nog het risico dat jaloerse concullega's je naam doorgeven aan de dienst belastingen, dan komen ze zeker eens een kijkje nemen. En die onzin van "ik wil gewoon mijn hobby terugverdienen" telt voor deze heren jammer genoeg niet.

Dus toch een beetje uitkijken.

Greetz Tuur
                              Maar wij hebben.......
                              .......chamsys!!

Comment

Working...